سرپرست معاونت دادگستری تکالیف دستگاه های خدمات رسان برای تکمیل پروژه نجات تبریز را مشخص کرد

سرپرست معاونت دادگستری تکالیف دستگاه های خدمات رسان برای تکمیل پروژه نجات تبریز را مشخص کرد

به گزارش شهریار ، احمد موقری در جریان بازدید از پروژه مسیرگشایی خیابان شهید آیت الله آل هاشم گفت: تمامی ارگان‌ها، ادارات و سازمان‌ها باید در کنار شهرداری با تمام توان حاضر شوند و همکاری‌های لازم را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

وی از مسیر ۱۸۰۰ متری خیابان جدید الاحداث ۴۵ متری شهید آیت الله آل هاشم بازدید به عمل آورده و در این بازدید مسئولان ادارات گاز، برق و آبفای استان نیز وی را همراهی کردند.

بر اساس این گزارش، سرپرست معاونت دادگستری اعلام کرد: این پروژه یکی از مهمترین و بزرگترین پروژه‌های شهری بوده و نیاز است برای رفع مشکلات شهروندان که در طول این مدت متحمل آن شده‌اند تمامی ارگان‌ها، ادارات و سازمان‌ها در کنار شهرداری با تمام توان حاضر شده و همکاری‌های لازم را در  سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

وی گفت : قرارگیری این پروژه در محلات کم برخوردار و رفع معضلات چند دهه گذشته نیاز به عزم جدی دارد که شهرداری با تمام توان پای کار آمد و نباید به دلیل برخی مشکلات سایر ارگان ها در اجرا و تداوم پروژه خللی وارد شود و لازم است ظرف ۱۵ روز آینده تمام اقدامات مورد نیاز از سوی ادارات برق ،گاز، استان انجام و همچنین مانعی در مسیر توسعه پروژه مشاهده نشود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات