برنامه ریزی برای ارتقای نورپردازی تفرجگاه عینالی با نصب ۳۰۰ پایه چراغ جدید

برنامه ریزی برای ارتقای نورپردازی تفرجگاه عینالی با نصب ۳۰۰ پایه چراغ جدید

به گزارش شهریار ، بابک دانش پناه به همراه جمعی از معاونان و مدیران سازمان عون‌بن‌علی با حضور در شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان ضمن دیدار و گفتگو با مدیرعامل و مدیران این شرکت از خطوط تولید محصولات بتنی و فلزی این مجموعه بازدید بعمل آوردند.
در این دیدار مدیرعامل سازمان عون بن علی با تمجید از عملکرد شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان گفت: تولیدات این شرکت علاوه بر کاهش هزینه ها و برون سپاری در پروژه های شهری، سبب تسهیل مباحث مالی و در نتیجه تسریع عملیات های عمرانی شده است.
وی افزود: در همین راستا و بر اساس سیاست های مدیریت شهری تبریز در جهت ارتقای خدمات گردشگری، ارتقای نورپردازی تفرجگاه عینالی با خریداری ۳۰۰ عدد پایه چراغ از محصولات تولیدی شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال تحقق می یابد.
او خاطر نشان کرد: تکمیل نورپردازی پارک ربع رشیدی به دریاچه داغ گولی، نورپردازی مسیر دسترسی پارک پیوند به ایستگاه دوم تله کابین، نورپردازی مسیر تازه احداث عینالی به آجی چای و همچنین تقویت سیستم روشنایی در سطح تفرجگاه عینالی از جمله پروژه هایی هستند که با خریداری و نصب پایه چراغ های مذکور تحقق می یابند.
آرمان امین بخش مدیرعامل شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان نیز با استقبال از تعامل و همکاری فی مابین با سازمان ها و شهرداری های مناطق، آمادگی این مجموعه را جهت تولید محصولات مورد نیاز و درخواستی پروژه های شهری اعلام کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات