همکاری‌ مشترک فرهنگی شهرداری تبریز و مشهد، مولد افق‌های تازه‌

همکاری‌ مشترک فرهنگی شهرداری تبریز و مشهد، مولد افق‌های تازه‌

به گزارش شهریار ، در نشستی که به میزبانی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با حضور مدیران فرهنگی اجتماعی مناطق شهرداری شهر مشهد برگزار شده بود، با اشاره به ظرفیت‌های مشترک و نیز زمینه های همکاری دو سویه بر انجام رخدادهای فرهنگی و اجتماعی تاکید شد.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در این نشست با اشاره به برخی رویدادهای سازمان متبوع خود اظهار داشت: توجه بر چشم انداز برنامه ریزی سالانه فرهنگی در تمامی نقاط شهر و به تفکیک شهرداری ها و سازمانها، به واقع توجه به سیاست فرهنگی و اجتماعی در شهر تبریز است که با بررسی ظرفیت ها و نیز نیازهای فرهنگی نقاط مختلف شهر تبریز ، برنامه ریزی می شود و برای بهره‌مندی عموم شهروندان اجرا می شود.

امیر نصیربیگی افزود: این رویدادها افزون بر رویدادهای محوری سازمان است که در قالب جشنواره های مختلف برگزار می شود و در پی تلاش برای پاسخ به نیازهای فرهنگی و اجتماعی مختلف هنرمندان و اصحاب رسانه و فرهنگ است.

نصیربیگی افزود: مدیریت های فرهنگی و اجتماعی مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز، موضوعات مختلفی را بسته به آمایش ها و نیازسنجی های مختلف پیش می برند و در تلاش برای اعتلای هر چه بیشتر فرهنگی تبریز، در شان نام و اعتبار آن هستند.

وی همچنین با قدردانی از کوشش های صورت گرفته توسط همکاران خود در بدنه فرهنگی شهرداری تبریز ، ادامه داد: همکاران این حوزه از صدر تا ذیل با تلاشی ماندگار برای اعتبار نام تبریز در تلاشند و لازم است که قدردان توجه آنها باشیم.

این نشست در ادامه شاهد طرح دیدگاه های مدیران فرهنگی و اجتماعی مناطق شهرداری مشهد بود که با تشریح عملکرد مجموعه خود در قالب رویدادها و نیز اقدامات فرهنگی و اجتماعی همراه بود.

توجه به فرهنگ‌های مختلف میهمان در شهر مشهد، تلاش برای هماهنگ کردن فعالیت های مردم نهاد اجتماعی در مشهد، تمرکز به ابعاد مختلف فعالیت فرهنگی متناسب با نیاز فرهنگی مناطق مختلف شهری تبریز از دیگر مباحث طرح شده در این نشست مشترک بود.

مدیران فرهنگی و اجتماعی مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز نیز در این نشست ، با ارائه گزارش های از عملکرد و سویه های فعالیت ، به بحث و نظر با میهمانان مشهدی خود پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات