ارتقای استراتژی ارتباط مردمی وزارت راه و شهرسازی/ پاسخ به بیش از ۱۱۰۰ درخواست ارتباط مردمی در عمر یک ماهه دولت چهاردهم

ارتقای استراتژی ارتباط مردمی وزارت راه و شهرسازی/ پاسخ به بیش از ۱۱۰۰ درخواست ارتباط مردمی در عمر یک ماهه دولت چهاردهم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نسرین وزیری، سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، امروز یکشنبه ۲۵ شهریور، طی جلسه‌ای با کارکنان روابط‌عمومی سازمان‌ها و استان‌ها اظهار کرد: عنوان «مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی» در وزارت راه و شهرسازی که «ارتباطات» را مقدم بر «اطلاع رسانی» در خود گنجانده؛ نشان‌دهنده نقشه راه ماست. از این رو با درک صحیح از مفهوم «ارتباطات» باید در جهت ارتقای آن کوشا باشیم. وی با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی بیشترین مخاطب مردمی را در میان دیگر دستگاه‌های دولتی دارد؛ افزود: انتظارات و مطالبات انباشته شده متعددی از سوی مردم در حیطه وظایف وزارت راه و شهرسازی وجود دارد که نیازمند پاسخگویی به موقع و صحیح است. سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در زمان تصدی وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم (از ابتدای شهریورماه) از میان بیش از ۱۳۰۰ ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات