اپلیکیشن نظرسنجی شهروندان تبریزی رونمایی می‌شود

اپلیکیشن نظرسنجی شهروندان تبریزی رونمایی می‌شود

به گزارش شهریار ، روح الله رشیدی در بیست و یکمین جلسه هیات امنا مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: خودمان را مکلف می‌دانیم که هر ۳ و ۶ ماه یک بار عملکرد مرکز پژوهش‌های شورا را ارائه کنیم. البته همین ارائه گزارش به تسریع روند پیشبرد راهبردهای این مرکز در سال چهارم شورا کمک می کند و این اهداف را با کمک و همراهی اعضای شورا پیش می‌بریم.

رشیدی ادامه داد: کتابی با موضوع چکیده تمام طرح های پژوهشی مرکز پژوهش‌های شورا تحت عنوان «صد طرح» به زودی رونمایی خواهد شد که شامل تمام طرح‌های این مرکز در سالیان اخیر است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر تبریز بیان کرد: همچنین به زودی از اپلیکیشنی با قابلیت نظرسنجی درباره موضوعات مختلف شهری به صورت منطقه محور تحت عنوان «تبریزسنین» رونمایی خواهد شد.

غلامرضا احمدی، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این جلسه بیان کرد: حضور در جمع فرهیختگان و پژوهشگران توفیق بزرگی برای ماست. مرکز پژوهش های شورا در سایه  تلاش‌های بی‌بدیل خود زبانزد خاص و عام شده و به نظرم در نقطه اوج خود قرار دارد.

او ادامه داد: اخیراً در رابطه با رفع و مرتفع سازی چالش های مختلف شهر از گزارش‌ها و تحقیقات این مرکز نیز استفاده کرده ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در حالی که احساس می کنم مرکز پژوهش های شورا در بهترین وضعیت خود قرار دارد؛ این مرکز قابلیت بهتر شدن را نیز داراست.

گزارش عملکرد ۶ ماهه پژوهشی و مالی مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر تبریز نیز در ادامه این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات