توزیع یک هزار و ۶۴۰ تن آسفالت طی هفته گذشته در سطح معابر و محلات منطقه ۱

توزیع یک هزار و ۶۴۰ تن آسفالت طی هفته گذشته در سطح معابر و محلات منطقه ۱

به گزارش شهریار ، حمید شاهوردی اعلام کرد: ترمیم و نوسازی آسفالتِ معابر و محلات سطح منطقه در راستای رفاه حال شهروندان و در قالب طرح "نگهداشت شهری" یکی از اولویت های اصلی این منطقه محسوب می شود که با توجه  به برنامه ریزی های تعیین شده، این عملیات به صورت مستمر در حال انجام است.

وی گفت: آسفالت تراشی و آسفالت ریزی  حدفاصل زیرگذر آبرسان به سمت پل شهید بهشتی از مهمترین مسیرهای در حال بهسازی سطح منطقه است که طی هفته گذشته با سرعت در حال انجام بوده به گونه ای که ۳۶۰ تن آسفالت در این مسیر توزیع شده است که این عملیات همچنان تداوم خواهد داشت.
شاهوردی بیان کرد: اکیپ های آسفالت اداره عمران  در ادامه ساماندهی ضلع جنوبی اتوبان پاسداران،  ۸۶۵ تن آسفالت  را در این مسیر توزیع کردند که این روند نیز ادامه خواهد داشت.

شاهوردی افزود: در کنار پروژه آسفالت ریزی اساسی مسیر آبرسان و مسیر اتوبان پاسداران همچنین کوی ابن سینا، کوچه پاسارگاد و تختی در مسیر ولیعصر (عج) در مجموع با ۱۲۰ تن، کوچه رحیم بنا و کوچه میراشرافی در مسیر احمدآباد در مجموع با ۸۵ تن و کوچه علینژاد در کوی فاطمی با ۳۵ تن آسفالت ساماندهی شدند.

شاهوردی تصریح کرد: در آستانه بهار علم و دانش رسیدگی به وضعیت مدارس نیز در دستور کار منطقه قرار دارد و در همین راستا مدارس شهید طبابایی و هنرستان شهریار نیز در مجموع با توزیع ۱۸۰ تن آسفالت ساماندهی شدند.

طی هفته گذشته هزار و ۶۴۰ تن آسفالت در سطح حوزه منطقه یک توزیع شده است که این روند ادامه دار بوده و طی هفته های آتی با توجه به اولویت بندی تعیین شده شاهد آسفالت ریزی معابر و محلات خواهیم بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات