محوطه موزه قاجار، میزبان "شب شعر شاعران ایران"

محوطه موزه قاجار، میزبان "شب شعر شاعران ایران"

به گزارش شهریار ، امیر نصیربیگی با اشاره به سلسله برنامه های پیش بینی شده برای رویداد ملی روز شعر و ادب فارسی اظهار داشت: این ویژه برنامه روز سه شنبه ساعت ۱۹ تا ۲۱ در محوطه خانه تاریخی قاجار برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این رویداد، محمدکاظم کاظمی، علیرضا قزوه، ناصر فیض، محمدمهدی سیار، میلاد عرفان پور، مثطفی محدثی، قربان ولیئی، جمشید علیزاده، مختار صدرمحمدی، ایوب شهبازی، فریبا یوسفی، علی داودی، محمود حبیبی، محمدجواد آسمان، بابک اسلامی، میر کاظم سیداکبری، رقیه محمودی، ابراهیم قبله آرباطان و محمد شکری فرد حضور خواهد داشت و "محمدجواد شرافت" نیز به اجرای برنامه مزبور خواهد پرداخت.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، با دعوت از عموم شهروندان و علاقمندان به استاد شهریار اظهار داشت: استاد شهریار یکی از میراثداران بزرگ ادبی ایران است که در تبریز، جایگاه رفیع ادبیات فارسی را بازتعریف کرد و معیاری برای شعر فارسی شد.

این برنامه به همت حوزه هنری استان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و با همراهی شهرداری منطقه ۱ تبریز، مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و سازمان میراث فرهنگی استان همزمان با ایام گرامیداشت شهریار ملک سخن آماده و به اجرا می رسد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات