همرسانی تجربیات مدیریت هوشمند شهری گامی به سوی توسعه شهرها

همرسانی تجربیات مدیریت هوشمند شهری گامی به سوی توسعه شهرها

به گزارش شهریار ، در متن پیام ایلشور متشین آمده است: پایتخت جمهوری تاتارستان برای پنجمین بار میزبان هفته دیجیتال قازان بود که یک بستر موثر و محبوب در زمینه توسعه دیجیتال است. میزگرد شهرها توانست فعال‌ترین و معتبرترین سخنرانان را از شهرها و کشورهای مختلف جهان از جمله روسیه، ایران، قرقیزستان، ازبکستان، هند و ترکیه گرد هم آورد.

وی در بخش دیگری از این پیام اظهار کرد: اطمینان دارم که میزگرد شهرها که در آن مهمانان ارجمند بهترین تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند و در مورد استفاده از فناوری‌های دیجیتال در مدیریت عمومی، دیجیتالی کردن امکانات رفاهی و همچنین خدمات مدرن شهری به بحث و تبادل نظر پرداختند و برای شهرداری‌هایی که می خواهند همگام با زمان باشند و ابتکاراتی را به نفع شهروندان خود توسعه دهند سودمند خواهد بود.

شهردار قازان در بخش دیگری از پیام خود خاطرنشان کرد: اینجانب مجددا از مشارکت جنابعالی در موفقیت این رویداد قدردانی می‌نمایم و مشتاقانه منتظر همکاری‌های مثمر ثمر در آینده هستم.

میزگرد شهرها یکی از رویدادهای کلیدی انجمن بین‌المللی هفته دیجیتال قازان است که امسال تحت حمایت وزارت توسعه دیجیتال، ارتباطات و رسانه‌های جمعی فدراسیون روسیه برگزار شد.

این میزگرد طی ۴ سال گذشته بیش از ۸۸۰ هزار نفر از ۵۰ کشور جهان را گرد هم آورده است. در این میزگرد شهرداران شهرها و شهرداری‌هایی از کشورهای دور و نزدیک و همچنین روسای دولت‌های محلی از فدراسیون روسیه حضور دارند. به طور سنتی این نمایندگان از کشورهای چین، ترکیه، قزاقستان، ترکمنستان، قرقیزستان، ازبکستان، آفریقای جنوبی، امارات و روسیه هستند. شهردار تبریز به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این نشست به ایراد سخنرانی پرداخت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات