سالن ورزشی پارک دانش‌آموز به بهره‌برداری رسید/ بهره‌برداری از ساختمان ورزش شهرداری همزمان با میلاد پیامبر مهربانی‌ها

سالن ورزشی پارک دانش‌آموز به بهره‌برداری رسید/ بهره‌برداری از ساختمان ورزش شهرداری همزمان با میلاد پیامبر مهربانی‌ها

به گزارش شهریار ، سالن ورزشی پارک دانش‌آموز عصر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی، یاسین بجانی، حکیمه غفوری، پرویز هادی از اعضای شورای اسلامی شهر و یعقوب هوشیار شهردار تبریز با هزینه‌کرد ۳۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

پرویز هادی، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر در مراسم افتتاحیه این سالن ورزشی اظهار کرد: ۵۵ پروژه ورزشی شامل ۲۵ سالن، زمین‌های چمن مصنوعی، استخر و... از ۲ سال پیش کلنگ‌زنی شده است و اکنون با تکمیل آنها در نوبت بهره‌برداری قرار دارند.

وی با بیان اینکه سالن‌های ورزشی جدید چند منظوره هستند، افزود: علاوه بر کاربری ورزشی، در مواقع بحرانی نیز سالن‌های جدید نقش پدافند غیرعامل را ایفا خواهند کرد.

هادی با اشاره به افزایش تعداد پروژه‌های ورزشی و سلامت به ۷۰ پروژه خاطرنشان کرد: اکثر پروژه‌های ورزشی جدید در مناطق کم‌برخوردار شهر احداث شده‌اند که تلاش داریم تا پایان سال جاری همگی به بهره‌برداری برسند.

وی با اشاره به حمایت شورای اسلامی شهر از پروژه‌های ورزشی گفت: نگاه شورا تامین سرانه های ورزشی جوانان و نوجوانان شهر به خصوص در مناطق کم‌برخوردار است که در این حوزه قدم‌های مثبتی برداشته شده است.

به گفته این عضو شورای اسلامی شهر با تکمیل و بهره‌برداری از ۷۰ پروژه ورزشی جدید، سرانه ورزشی تبریز ۶۰ سانتی‌مترمربع معادل دو برابر وضعیت فعلی خواهد شد.

پرویز هادی حضور یعقوب هوشیار در راس مدیریت شهری را منجر به خارج شدن شهر از بن‌بست و توسعه و آبادانی تبریز دانست.

همچنین یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در مراسم بهره‌برداری از سالن ورزشی پارک دانش‌آموز گفت: یکی از اهداف مدیریت شهری در دوره فعلی افزایش سرانه‌های ورزشی بود که در این راستا ۵۵ پروژه ورزشی با اعتبار هزار میلیارد تومان و با ماهیت ورزشی، سلامت و پدافند غیرعامل تعریف شد.

وی افزود: در سال سوم مدیریت شهری، پروژه‌های ورزشی به ۷۰ مورد ارتقا داده شد که این کار موجب افزایش دو برابری سرانه ورزشی شهر می شود.

شهردار تبریز همچنین از بهره‌برداری ساختمان ورزش شهرداری تبریز خبر داد و گفت: ساختمان ورزش شهرداری تبریز نیز یکی از پروژه‌های ورزشی در مدیریت فعلی شهری است که با ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه تکمیل و روز شنبه همزمان با میلاد پیامبر مهربانی‌ها به بهره برداری می‌رسد.

به گفته یعقوب هوشیار سه‌شنبه‌های افتتاح شهرداری تبریز ادامه داشته و هر هفته پروژه‌های ورزشی تکمیل و استفاده از آنها به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: تلاش داریم بخشی از نیازمندی ها و مشکلات شهر با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر حل شود.

حمید شاهوردی، شهردار منطقه یک تبریز نیز در این مراسم گفت: طبق تکلیفی که از سوی شهردار تبریز بر عهده شهرداری منطقه ۱ گذاشته شده است، ۲۵ سالن ورزشی در نقاط مختلف شهر احداث می‌شود که سه‌شنبه هر هفته یک پروژه به بهره برداری می رسد.

وی افزود: سالن ورزشی چند منظوره پارک دانش‌آموز یکی از پروژه‌های ورزشی شهرداری منطقه یک است که با هزینه‌ ۳۱۰ میلیارد ریال اجرا و امروز همزمان با روز بزرگداشت استاد محمدحسین شهریار به بهره‌برداری رسید.

شاهوردی با اشاره به مشخصات سالن ورزشی دانش‌آموز یادآور شد: سالن چندمنظوره پارک دانش‌آموز شامل سالن ورزشی با مساحت ۱۱۰ مترمربع، سالن بدنسازی با مساحت ۲۱۵ متر مربع، قسمت اداری شامل مدیریت، رختکن جداگانه برای دو تیم دارای دوش و سرویس بهداشتی مجزا و مخصوص معلولین به مساحت ۱۵۰ متر مربع، میدان روباز برای والیبال یا بسکتبال با مساحت ۲۲۰ متر مربع، سیستم سازه‌ ای سالن سازه سبک و مهاربند همگرا به تناژ تقریبی ۱۳۰ تن و سیستم گرمایشی اسپرینکلر با موتورخانه مرکزی است.

وی تاکید کرد: برابر دستور شهردار تبریز سالن‌های ورزشی پس از تکمیل و بهره‌برداری به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار می ‌گیرند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات