مدیریت شهری حامی جدی برنامه‌های فرهنگی و هنری است

مدیریت شهری حامی جدی برنامه‌های فرهنگی و هنری است

به گزارش شهریار ، موسی علی‌پور زنوزی در همایش ملی روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد سید محمدحسین شهریار با بیان اینکه دوره فعلی مدیریت شهری توجه جدی به برنامه‌های فرهنگی و هنری داشته است، گفت: با روی کار آمدن مدیریت شهری فعلی و شهرداری دکتر یعقوب هوشیار، شهرداری تبریز از یک مجموعه صرفاً خدماتی به مجموعه‌ای خدماتی، فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: اکنون در تبریز برنامه‌ای نیست که حضور شهرداری در آنجا ملموس نباشد و در این راستا شهرداری تبریز ۵۲ هفته فرهنگی دارد و همچنین از گروه‌های هنری متعدد حمایت کرده است.

شهردار منطقه ۲ تبریز عنوان کرد: پیش از این دوره هم برنامه‌های فرهنگی و هنری اجرا شده اما در دوره فعلی بزرگداشت ادیبان و مفاخر توسط شهرداری تبریز به دفعات تکرار شده و برنامه‌های مختلفی اجرا شده است.

وی افزود: طی دو و نیم سال گذشته در کنار مجموعه‌های مختلف فرهنگی از جمله اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بودیم و امیدوارم با رهنمودهای اساتید و بزرگان شعر و ادب بتوانیم برنامه‌های فرهنگی دیگری هم اجرا کنیم.

علی‌پور گفت: شهرداری تبریز طی این دوره علاوه بر پروژه‌های عمرانی، ترافیکی و شهری عملکردی عالی در موضوعات و حوزه‌های فرهنگی داشته و ما با تمام توان به دنبال این هستیم که یاد بزرگان هنر و فرهنگ شهرمان را زنده نگه داریم.

همایش ملی روز شعر و ادب فارسی توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز و با همراهی و مشارکت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز با حضور میهمانان مختلفی در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات