اهتمام نیروهای حوزه فضای سبز تبریز برای استقبال شایسته از پاییز

اهتمام نیروهای حوزه فضای سبز تبریز برای استقبال شایسته از پاییز

به گزارش شهریار ، سیامک آسیایی صبح امروز در گفتگویی با اعلام این خبر، گفت: همزمان با فرا رسیدن پاییز و فصل خزان درختان و لزوم با نشاط نگهداشتن فضای شهر و نیز افزایش زیبایی‌های بصری، نیروهای حوزه سیما، منظر و فضای سبز در تلاش هستند با اجرای طرح‌های ویژه پاییزی و تغییر چهره شهر بهترین  لحظات را برای همشهریان عزیز فراهم آورند.

وی در این زمینه به اجرای طرح‌های گلکاری متعدد در سطح مناطق دهگانه اشاره کرد که در حال انجام بوده و طی روزهای آتی تکمیل می‌شوند.

آسیایی، در این زمینه به استفاده از ۲/۵ میلیون بوته از انواع گونه‌های پاییزی اشاره کرد که به صورت ترکیبی با چیپس چوب رنگی و سنگریزه و در طرحهای مصوب کاشته می‌شوند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز همچنین در این زمینه به تداوم اجرای برنامه توسعه ۶۰۰ هکتاری فضای سبز شهری و کاشت انبوه درخت و درختچه در سطح شهر، تغذیه مناسب گیاهی، ساماندهی فضای سبز محوطه مدارس دولتی و فرم دهی ارقام ردیفی نیز اشاره کرد که همزمان با اجرای طرحهای پاییزی در حال انجام است.

آسیایی، ابراز امیدواری کرد طرح‌های اجرایی پاییزی بتواند ضمن بهبود بیشتر وضع کیفی و کمی فضاهای سبز شهری، با تغییر چهره شهر نشاط و زیبایی بصری قابل توجهی را برای مردم شریف و فهیم تبریز فراهم آورد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات