تامین سلامت شهروندان با ۲ برابر شدن سرانه ورزشی شهرداری منطقه ۳ تبریز

تامین سلامت شهروندان با ۲ برابر شدن سرانه ورزشی شهرداری منطقه ۳ تبریز

به گزارش شهریار ، علی قاسمی در مراسم اختتامیه دوره استعدادیابی پینک و پنک ویژه کودکان و نوجوانان استان با اعلام این خبر گفت: کودکان و نوجوانان آینده سازان این کشور هستند و تامین سلامتی آنها از اولویت مدیریت شهری است که در این خصوص در دوره مدریت یعقوب هوشیار شهردار تبریز توجه ویژه ای به بخش ورزش شده است.

وی ادامه داد: طی امسال هر هفته یک مجموعه ورزشی از سوی شهرداری تبریز افتتاح شده به گونه ای که طی این مدت سرانه ورزشی شهر تبریز دو برابر شده است.

قاسمی افزود: در راستای افزایش سرانه ورزشی در منطقه ۳ و بهره‌مندی یکسان تمام شهروندان از منابع شهری و بر اساس نیازسنجی صورت گرفته در حوزه فرهنگ و ورزش در شهرک شهید تجلایی دو سالن ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال در حال احداث است.


وی افزود: یکی از این مجموعه ها  از سوی شهرداری منطقه ۱ با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان احداث شده که طی روزهای آینده به بهره برداری خواهد رسید و در کنار این مجموعه یک سالن ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان با تمام امکانات تفریحی و رفاهی از سوی شهرداری منطقه ۳ در حال احداث است که امیدواریم تا پایان سال کاری بتوانیم تقدیم شهروندان عزیز کنیم.


شهرداری منطقه ۳ ادامه داد: شهرداری منطقه ۳ تبریز در بودجه امسال نگاه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی و ورزشی داشته و بر همین اساس با احتساب پروژه احداثی از سوی منطقه ۱ حدود ۲۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در نظر گرفته شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات