تمدید اسم‌نویسی در «مسکن‌ویژه»

تمدید اسم‌نویسی در «مسکن‌ویژه»

http://www.bananews.ir/شعب بانک‌مسکن تا تکمیل ظرفیت برای پروژه ۴۵۰۰ واحدی تهرانسر، از تهرانی‌‌ها ثبت‌نام می‌کنند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در جلسه‌ای که شنبه‌شب در وزارت راه‌وشهرسازی با حضور مسوولان طرح «مسکن‌‌شهرتهران» برگزار شد، مقرر شد ثبت‌نام از متقاضیان این طرح (مسکن‌ویژه) کماکان در شعب بانک‌مسکن ادامه پیدا کند.

ثبت‌نام از متقاضیان مسکن‌ویژه دو هفته پیش به مدت ۱۵ روز در تهران آغاز شد اما در حالی که ۴۵۰۰ واحدمسکونی در این طرح برای پیش‌فروش ارائه شده بود، حدود ۲۵۰۰ نفر در بانک‌مسکن با پرداخت مبالغ اولیه ۲۰میلیونی، اسم‌نویسی کردند.این میزان استقبال نصفه از طرح اکنون باعث تمدید مهلت ثبت‌نام شده است.

مسوولان طرح مسکن‌ویژه معتقدند: برخی تحولات اقتصادی در برخی بازارها از جمله افزایش قیمت سکه و ارز، بر بازار مسکن سایه انداخته و سرعت خرید یا پیش‌خرید مسکن در تهران را کاهش داده است که این اثرگذاری دامن پروژه مسکن‌ویژه را نیز گرفته است.

در عین حال این امیدواری وجود دارد، در روزهای آینده کسانی که در تهران فاقد مسکن هستند و قصد دارند واحدمسکونی پیش‌خرید کنند، از طریق ثبت‌نام و اسم‌نویسی در طرح مسکن‌ویژه اقدام کنند تا فاز اول این طرح که مدتی است در تهرانسر با ساخت ۴۵۰۰ واحدمسکونی شروع شده، به لحاظ متقاضی و تامین منابع مالی، با مشکل مواجه نشود.

 

 

    نظرات