هوشمندسازی جمع آوری زباله، آلودگی زیست محیطی را کاهش می‌دهد

هوشمندسازی جمع آوری زباله، آلودگی زیست محیطی را کاهش می‌دهد

به گزارش شهریار ، هادی بدری در دیدار با مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: با تاکیدات شهردار تبریز و همکاری مناطق دهگانه شهرداری در ترویج و آموزش تفکیک از مبدا در راستای هوشمند سازی جمع آوری زباله اقدامات مثبتی در این خصوص انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: ایجاد زنجیره ارزش اقتصادی پسماند و خرید و فروش آنلاین انواع پسماندهای خشک و خشکاله یکی از اهداف مهم راه اندازی "سامانه بهروب" بوده است که استقبال شهروندان از این طرح بسیار چشمگیر بوده و در چشم انداز ترسیم شده موجب کاهش آلودگی های زیست محیطی خواهد شد.

بدری با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری شهروندان در پیشبرد اهداف زیست محیطی و ایجاد بسترهای لازم در این خصوص گفت : با اجرای دقیق آموزش شهروندی با محوریت ترغیب خانواده ها و شهروندان و سایر ادارات و نهادها و ارگانهای دولتی شاهد رشد روز افزون درخواست های جمع آوری آنلاین پسماندهای خشک و خشکاله توسط این برنامه کاربردی و ایجاد چرخه اقتصادی صحیح پسماند خواهیم بود.

معاون شهردار گفت: هوشمند سازی جمع آوری پسماند خانگی و ترویج فرهنگ تفکیک از مبدا موجب کاهش زباله و کاهش هزینه ها می شود و بایستی با اتخاذ تدابیر لازم و طرح های تشویقی، شهروندان داوطلبانه به استفاده از این اپلیکیشن اقدام کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات