اجرای عملیات تعویض پله ها و رمپ های ورودی مرکز همایش های بین المللی تبریز

اجرای عملیات تعویض پله ها و رمپ های ورودی مرکز همایش های بین المللی تبریز

به گزارش شهریار ، اکبر دنیادوست، با اشاره به فرسایش کف پله ها و رمپ های ورودی مرکز همایش های بین المللی تبریز که پیش از این، با استفاده از مصالح ترمووود ساخته شده بودند، اظهار داشت: پروژه تعویض کف پله ها و رمپ های ورودی این مرکز و تغییر در شیب و جهت های ورود به رمپ های شرقی و غربی با سرعت رضایت بخشی با نظارت تام معاونت فنی و عمرانی منطقه در حال اجرا و تکمیل است.

شهردار منطقه ۹، سپس، به بیان جزئیات اجرایی این پروژه پرداخت و گفت: در این پروژه برای طول عمر و استحکام بیشتر کف پله ها و رمپ ها، از ترموپلاست استفاده شده است. تغییر و کاهش ارتفاع و جهت رمپ ها، اجرای زیرسازی و ایزولاسیون، اجرای لیسه ای روی ایزولاسیون، اجرای زیرسازی ترموپلاست، اجرای ضد زنگ زیرسازی ترموپلاست، اجرا و تکمیل نصب ترموپلاست رمپ های شرقی و غربی ورودی از جمله عملیات فنی و عمرانی هستند که تاکنون، در پروژه تعویض کف پله ها و رمپ های شرقی و غربی ورودی مرکز همایش های بین المللی تبریز با همت و نظارت معاونت فنی و عمرانی منطقه به اجرا درآمده اند.

اکبر دنیادوست، در پایان، افزود: عملیات زیرسازی و نصب ترموپلاست پله های اصلی و میانی ورودی مرکز همایش های بین المللی پس از پایان عملیات رمپ های شرقی و غربی به زودی به اجرا درخواهدآمد. همچنین، کار زیباسازی و نورپردازی اطراف این ورودی نیز پس از اتمام این پروژه اجرایی خواهدشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات