۷ فرودگاه برتر از نظر کیفیت خدمات معرفی شدند
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، محمدمهدی افشاری، مدیرکل دفتر برنامهریزی راهبردی و مدیریت عملکرد و مجری طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ)، اعلام کرد: با اجرای طرح پایش هوشمند کیفیت خدمات فرودگاهی، فرودگاههای برتر کشور شناسایی شدند. این پایش در دو بخش ساختاری کیفیت خدمات و امکانات سالنهای فرودگاهها در شش ماهه نخست سال جاری انجام شده است. افشاری تصریح کرد: در این ارزیابی، دو میلیون و ۴۰۰ هزار بازخورد از مسافران جمعآوری و تحلیل شده است. نتایج نشان میدهد که ۷۰.۲ درصد از مسافران از خدمات و امکانات فرودگاهها رضایت داشتهاند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱.۸ درصد افزایش یافته است. وی به ابزارهای مکانیزه مورد استفاده در این پایش اشاره کرد و گفت: این ابزارها شامل کنسولهای سختافزاری، لمسی، دیجیتالی، وبسایت و لینکهای نظرسنجی هستند. هدف اصلی این پایش، جلب ...
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات