حمایت ۷۵۰ میلیارد ریالی ایرانسل از فعالیت‌های ورزشی شهرداری تبریز

حمایت ۷۵۰ میلیارد ریالی ایرانسل از فعالیت‌های ورزشی شهرداری تبریز

به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار پیش از ظهر امروز در مراسم امضای قرارداد توسعه اینترنت پرسرعت اظهار کرد: شرکت ایرانسل متعهد شد در کنار اجرای فیبر نوری تبریز، حامی فعالیت‌های ورزشی تبریز تا سقف ۲۵۰ میلیارد تومان در سال باشد. وی با اشاره به افزایش ۲ برابری سرانه ورزش در ۲ سال گذشته یادآور شد: در حوزه سلامت و با اجرای ۷۰ پروژه ورزشی سرانه ورزشی شهر از ۳۰ سانتی متر به ۶۰ سانتی متر رسیده است.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: با توسعه زیرساخت های و اجرای تقویم ورزشی طی ۲ سال گذشته کلانشهر تبریز در ورزش های همگانی مقام آور بوده است.

وی افزود: بر همین اساس در طرح "تابستانتو بساز" ۱۵ هزار نفر در رده‌های سنی مختلف در فعالیت‌ها و کلاس‌های ورزشی شرکت باشگاه شهرداری تبریز شرکت ثبت نام کردند.

هوشیار در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به ارائه پیوست فرهنگی و ورزشی بودجه شهرداری تبریز گفت: برای اولین بار در تاریخ شهرداری پیوست فرهنگی و ورزشی بودجه شهرداری تبریز تدوین و برای اجرا در ۵۲ هفته سال به مناطق دهگانه و سازمان‌ها ابلاغ شد.

وی همچنین با اشاره به توسعه زیرساخت‌های سلامت و اجرای ۷۰ پروژه ورزشی در نقاط مختلف شهر گفت: پروژه‌های ورزشی در راستای افزایش سرانه ورزشی شهر به خصوص در مناطق کم‌برخوردار احداث می‌شوند که سه‌شنبه‌ هر هفته یکی از آنها به بهره‌برداری رسیده و به صورت رایگان تحویل شهروندان می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات