تداوم آموزش عمومی ایمنی در مدارس تبریز

تداوم آموزش عمومی ایمنی در مدارس تبریز

به گزارش شهریار ، سعید صالح نیا مدیر عامل سازمان آتش نشانی با بیان اینکه دوره های آموزشی عمومی ایمنی به صورت گسترده در طول سال ادامه دارد افزود:بمناسبت شروع هفته ایمنی دوره های آموزشی ویژه ای در سطح مدارس از مقاطع ابتدایی تا آموزش عالی صورت گرفته و هدف اصلی،آشنایی بیشتر شهروندان با انواع حوادث و نحوه ارتباط با سازمان آتش نشانی است.

وی افزود:سالانه حوادث بیشتری در سطح شهر رخ داده و موجب ایجاد خساراتی می شود که لازم است با ارایه آموزش های عمومی ایمنی  مختلف، شاهدکاهش خسارات در تمامی سطوح شهر  باشیم.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز تاکید کرد:فرهنگ سازی رعایت اصول ایمنی و نهادینه کردن آن در بین دانش آموزان گام ارزشمندی است که می تواند با هزینه ای مناسب، آتیه ایمن آیندگان این کشور را رقم زند.

سعید صالح نیا ادامه داد: افزایش هر میزان آموزش ایمنی رابطه مستقیم با افزایش آرامش و امنیت جامعه دارد و سیاست آتیه نگری سازمان آتش نشانی، تکیه بر ارایه و یادگیری ایمنی دانش آموزان به ویژه در سطوح پایین است،چرا که همه این دانش آموزان صاحبان مشاغل،صنایع،کارخانجات،مراکز آموزشی،درمانی و .... می شوند و از همین امروز باید به فکر و برنامه ریزی بود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز تصریح کرد: آموزش های عمومی ایمنی با رویکرد چگونگی خود ایمنی، شناخت حوادث و پیشگیری از وقوع آن، نحوه اطلاع رسانی به سازمان آتش نشانی و آشنایی با انواع خدمات سازمان آتش نشانی است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات