تجلیل از شهروندان نمونه  درحوزه شهرداری منطقه هشت تبریز

تجلیل از شهروندان نمونه  درحوزه شهرداری منطقه هشت تبریز

به گزارش شهریار ، در این مراسم حسین منیری فر با قدردانی از شهروندان تلاشگر منطقه تاریخی تبریز گفت: شهرداری منطقه هشت تبریز یک منطقه تاریخی و فرهنگی بوده و شهروندان ساکن در منطقه ما اکثرا جزو اقشار غنی و با فرهنگ جامعه هستند که بر کیفیت اجرای کارها توجه ویژه  دارند.

وی افزود: در انتخاب شهروندان نمونه سطح منطقه ۸، افراد زیادی حائز شرایط بودند، که کار ما را در انتخاب شهروندان نمونه سختتر می کرد و در فاز نخست طرح، از ۴شهروند نمونه شهرمان تجلیل به عمل می آید.

شهردار منطقه ۸ در ادامه با برشمردن خدمات شهروندان نمونه منتخب، از حسینی به عنوان خادم مسجد ساز و ایجادکننده سرویس بهداشتی های متعدد در بازار، از شتربانی به عنوان عضو هیات امناء بازار در احیا و مرمت بازار تاریخی، از  کفیلی به عنوان موزه ساز خصوصی تبریز که موزه های متعددی در منطقه تاریخی شهر احداث کرده است، از خازن هم به عنوان موسس انجمن خیریه پژواک  و بانی اقدامات خیریه متعدد نام برده و وجود این شهروندان را باعث و بانی امور خیر برای شهرمان دانست.

در پایان این مراسم حاج آقا شتربانی، حاج آقا حسینی، آقای کفیلی و آقای خازن از تلاش های شهردار منطقه هشت تبریز در راستای عمران و آبادانی حوزه مرکزی شهر قدردانی کردند.







لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات