بهره‌برداری از تمام طرح‌های مسکن مهر تا پایان سال

بهره‌برداری از تمام طرح‌های مسکن مهر تا پایان سال

http://www.bananews.irوزیر مسکن و شهرسازی گفت: مسکن مهر کار ارزشمند دولت نهم و دهم است که اثرات مثبت آن غیر قابل انکار است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی نیکزاد، در جلسه‌ای در ایلام با بیان اینکه دولت نهم و دهم بیش از چهار میلیون واحد مسکن مهر را در شهرها و روستاها کلید زد که یک میلیون و ۸۶۰ هزار واحد آن در روستا و ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار مورد آن در شهرها قرار دارد گفت: تاکنون یک میلیون و ۷۶۰ هزار مسکن مهر در کشور افتتاح شده و تا پایان سال آتی همه طرح‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

نیکزاد ادامه داد: پرونده مسکن مهر درباره طرح‌هایی که شروع شده است بسته شده و این پرونده درخشانی در کارنامه دولت نهم و دهم است.

وزیر مسکن و شهرسازی گفت: در سال ۸۵ رئیس جمهوری اعلام کرد که باید سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور مقاوم‌سازی شود که طرح این موضوع از سوی ایشان برای عده‌ای جالب و غیر قابل تحقق جلوه کرد و دلیل آن این بود که قبلا این چنین ارقامی طرح نشده بود و تنها سالانه ۱۰ هزار واحد در کشور مقاوم‌سازی می‌شد اما این طرح با سرعت عمل تحقق یافت و نمونه این سرعت عمل را در استانهای زلزله زده بخوبی شاهد بودیم.

 

    نظرات