بیستمین پروژه ورزشی مدیریت شهری به بهره‌برداری رسید

بیستمین پروژه ورزشی مدیریت شهری به بهره‌برداری رسید

به گزارش شهریار ، سالن چندمنظوره ورزشی شهید تجلایی عصر امروز با حضور حکیمه غفوری، حجت‌الاسلام سید کاظم زعفرانچی‌لر و پرویز هادی از اعضای شورای اسلامی شهر، یعقوب هوشیار شهردار تبریز به بهره‌برداری رسید.

یعقوب هوشیار در حاشیه بهرهبرداری از این پروژه ورزشی اظهار کرد: پروژه سالن چندمنظوره ورزشی شهید تجلایی، بیستمین پروژه ورزشی شهر است که در راستای افزایش سرانه‌های ورزشی به بهره‌برداری رسید. وی افزود: این پروژه پنجمین سالن ورزشی چند منظوره ورزشی است که امسال به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به مشخصات فنی سالن شهید تجلایی افزود: این پروژه ورزشی با ۱۳۷۵ مترمربع مساحت شامل سالن‌ اصلی با مساحت ۱۱۴۷ مترمربع و ساختمان اداری و سالن بدنسازی با ۴۵۰ مترمربع طراحی شده است.

شهردار تبریز با بیان اینکه ۷۰ پروژه ورزشی در دوره فعلی مدیریت شهری طراحی و در دست اجرا است، خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا پایان دوره فعلی مدیریت شهری، تمامی پروژه‌های ورزشی شهر به بهره‌برداری رسیده و به صورت رایگان در اختیار شهروندان باشد.

وی اضافه کرد: تبریز استعدادهای بی‌نظیری در حوزه ورزش‌ دارد که نیازمند آموزش و حمایت هستند و توسعه زیرساخت‌های ورزشی به عنوان بخشی از حمایت‌های مدیریت شهری در این حوزه است.

به گفته یعقوب هوشیار، با اجرای تقویم ورزشی در ۵۲ هفته سال و توسعه زیرساخت‌های ورزشی، کلانشهر تبریز برای سال دوم رتبه برتر ورزش همگانی را در کل کشور کسب کرده است.

گفتنی است پروژه سالن چندمنظوره ورزشی شهید تجلایی توسط شهرداری منطقه ۱و در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۳ تبریز احداث شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات