تعامل مدیریت شهری و ارتش برای پیشرفت و آبادانی تبریز

تعامل مدیریت شهری و ارتش برای پیشرفت و آبادانی تبریز

به گزارش شهریار ، سرتیپ علی بیات در دیدار با شهردار منطقه ۳ تبریز با اعلام اینکه تعامل ارتش و شهرداری در خصوص آزادسازی اراضی ۵۹ هکتاری میدان تیر به آبادانی شهر تبریز منتج خواهد شد، افزود: روند آزادسازی این اراضی در دوره فعلی مدیریت شهری با سرعت بیشتری پیگیری و منتج به نتیجه شد که جا دارد از اقدامات شهرداری تبریر نهایت قدردانی را داشته باشیم.

امیر بیات افزود: با توجه به اهمیت آماده سازی این اراضی و نقش آن در توسعه این بخش از شهر آماده هر گونه همکاری با شهرداری هستیم.

وی ادامه داد: ما معتقدیم تمام نهادها باید با مدیریت شهری همکاری و تعامل داشته باشند ، چرا که پیشرفت و آبادانی تبریز در گرو این همکاری است.

علی قاسمی نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب امیر عیسی بیات به عنوان فرمانده لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان گفت:  ضمن تشکر از زحمات فرماندهی ارشد ارتش در راستای تعامل با مدیریت شهری در خصوص آزادسازی اراضی میدان تیر جا دارد از نیروهای خدوم و جان بر کف ارتش که با ایثار و فداکاری‌های خود نقشی ارزنده و قابل ستایش در امنیت پایدار کشور عزیزمان ایفا کرده‌اند، قدردانی کنیم.

شهردار منطقه ۳ به نقش ارتش در توسعه و پیشرفت کشور اشاره و تصریح کرد: قطعاً حضور ارتش در کنار ارگان خدمات‌رسانی چون مدیریت شهری، عمران و آبادانی هرچه بیشتر شهر و رفاه و آسایش شهروندان را به همراه خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات