تجهیز خودروهای خدماتی شهرداری منطقه ۳ به سیستم نظارتی پیشرفته

تجهیز خودروهای خدماتی شهرداری منطقه ۳ به سیستم نظارتی پیشرفته

به گزارش شهریار ،هادی محمدی با اعلام این خبر گفت:  این سیستم که بر روی خودروهای خدماتی شهرداری منطقه ۳ نصب شده، یک سیستم نظارتی پیشرفته شامل ۴ دوربین، یک دستگاه ذخیره‌سازی تصاویر است.

وی افزود: این فناوری نوین با هدف بهبود مدیریت پروژه‌های عمرانی، نظارت بر ترافیک، کنترل نظافت شهری و افزایش امنیت و شفافیت در عملکرد شهرداری طراحی و به کار گرفته شده است.

وی ادامه داد: این سیستم قادر است تصاویر زنده از فعالیت‌ها و پروژه‌های مختلف وهمچنین سد معبر وتخلفات ساختمانی را به مراکز کنترل شهری ارسال کند و همچنین به ثبت و ذخیره تصاویر برای ارزیابی‌های بعدی بپردازد.

محمدی ادامه داد: با این اقدام، شهرداری تبریز توانسته گام بزرگی در راستای ارتقای نظارت هوشمند و کارآمدتر کردن خدمات شهری بردارد.


شهردار ناحیه دو منطقه ۳ افزود: این سیستم نظارتی که شامل ۴ دوربین، یک دستگاه ذخیره‌سازی تصاویر، و یک مودم برای انتقال داده‌ها است، می‌تواند کاربردهای متنوعی در شهرداری‌ها داشته باشد.

به گفته محمدی ، نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساخت‌وساز، مدیریت و کنترل وگزارش ترافیک ، کنترل نظافت شهری از آیتم هایی است که توسط این خودروها پایش وگزارش می شود.

وی با اعلام اینکه امنیت و کنترل حمل و نقل شهری دیگر کاربرد این سیستیم است ، افزود: این سیستم برای کنترل و مدیریت امنیت حمل‌ونقل کالاها و تجهیزات شهرداری مناسب بوده و با ثبت و انتقال تصاویر، می‌توان از تخلفات، سرقت، یا خرابی‌های احتمالی جلوگیری کرد.

وی در پایان افزود: این سیستم به شهرداری امکان می‌دهد تا با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، نظارت و مدیریت بهتری بر خدمات شهری و پروژه‌های در حال انجام داشته باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات