ثبت لحظه‌های به‌یادماندنی برای کودکان تبریزی در ویژه‌برنامه "نام‌آوران فردا"

ثبت لحظه‌های به‌یادماندنی برای کودکان تبریزی در ویژه‌برنامه "نام‌آوران فردا"

به گزارش شهریار ، ویژه‌برنامه "نام‌آوران فردا"، در پاسداشت هفتهٔ ملی کودک و تجلیل از کودکان موفق و برتر با ایجاد لحظاتی شاد و به‌یادماندنی، در پردیس فرهنگ و هنر و رسانه به‌همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

ویژه‌برنامه "نام‌آوران فردا" در بخش محوطهٔ بیرونی پردیس فرهنگ و هنر و رسانه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با اجرای عروسک‌های غول‌پیکر، بازی‌های بومی و محلی، غرفه کتاب، عکاسی از کودکان، ایستگاه نقاشی و گریم کودک و در بخش داخلی با اجرای استعدادهای کودک در گروه‌های موسیقی ایرانی و آذربایجانی، اجرای نمایش‌های مختلف، شعرخوانی، نقالی و تجلیل از کودکان نام‌آور تبریزی و با نقش‌آفرینی کودکان در اجرای این رویداد فرهنگی میزبان کودکان تبریزی و خانواده‌هایشان بود.

فراخوان انشای "اگر من شهردار بودم" در بین کودکان تبریزی منتشر شد تا رویاهای خود را برای کهن‌شهر تبریز متصور شوند و در کنار آن، از کودکان نام‌آور تبریزی، برای بهره‌گیری از توان آن‌ها در رویدادهای فرهنگی و هنری نام‌نویسی شد.

در پایان رویداد فرهنگی "نام‌آوران فردا"، از نام‌آوران و کودکان نخبه در حوزه‌های مختلف قرآنی، علمی، فرهنگی و ورزشی تجلیل شد و به رسم‌یادبود، هدیه‌ای به تمام کودکان حاضر در این رویداد تقدیم‌ شد.

تکریم مقام شهید حسن جنگجو شهید نوجوان تبریزی و همرزم شهید مصطفی چمران و مانایاد استاد جبار باغچه‌بان، بنیان‌گذار نخستین کودکستان و مولف و ناشر کتاب کودک در ایران از دیگر بخش‌های این رویداد بود که میزبان نگاه گرم و احساسات زلال کودکان تبریزی بود.

لحظه‌های زیبای کودکانه اندک‌اندک به پایان می‌رسد و مجال تجلیل از ۴۵ نفر از نخبگان قرآنی، علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی فرامی‌رسد و کودکان تبریزی یک‌به‌یک دوستان خود را تشویق می‌کنند و به تماشای موفقیت یکدیگر می‌نشینند.

کودکان تبریزی به یاد کودکان مظلوم فلسطین و لبنان، شمعی روشن می‌کنند و به امید جهانی سراسر صلح و دوستی، با کودکان فلسطینی همدلی می‌کنند چراکه تبریز، خواهرخوانده غزه است و تبریزی‌ها، همدلی با مردم مظلوم غزه را از روزهای کودکی به فرزندان خود می‌آموزند تا بگویند هیچ‌گاه کودکان مظلوم غزه و فلسطین و لبنان را فراموش نمی‌کنند.

مجال هم‌نشینی و همدلی با کودکان تبریزی در یک عصر پاییزی تا پاسی از شب ادامه پیدا می‌کند و مادران و پدران دست در دست کودکان خود رهسپار خانه‌های خود می‌شوند و خادمان فرهنگ سازمان فرهنگی اجتماعی اجتماعی شهرداری تبریز در کنار دیگر تلاش‌گران خانواده بزرگ شهرداری تبریز رسم میزبانی را به جا می‌آورند و همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی را در کنار خانواده‌های تبریزی بدرقه می‌کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات