ساختمان‌های ناایمن سطح حوزه شهرداری منطقه ۳ شناسایی می‌شود

ساختمان‌های ناایمن سطح حوزه شهرداری منطقه ۳ شناسایی می‌شود

به گزارش اشهریار، جلسه‌ای با حضور مدیر و کارشناسان بحران شهرداری تبریز و شهردار و سرپرست معاون فنی و عمرانی و شهرداران نواحی ۳ گانه و مسئول کارشناس منطقه، جهت نحوه شناسایی و اقدامات قانونی و رفع خطر از ساختمان‌های ناایمن سطح حوزه منطقه برگزار شد.

در این جلسه مدیر بحران شهرداری تبریز گفت: این طرح برای جلوگیری از وقوع خطرات احتمالی و تلفات جانی و مالی برای اماکن عمومی قدیم الاحداث، پاساژها و ساختمان‌های دولتی و ... انجام می‌گیرد.

مسعود حسن نژاد افزود: در این اقدام چندین آیتم مطابق دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد.

او وضعیت استحکام بنای ساختمان‌های مهم و ساختمان‌های بالای ۶ طبقه را محور مهم این طرح عنوان کرد و ادامه داد: باید وضعیت ایمنی ساختمان‌ها و پاساژهای ناایمن را در سریع‌ترین زمان ممکن و با جدیت شناسایی کرده و وارد عمل شویم تا شاهد وقوع خطرات و آسیب‌های احتمالی نباشیم.

شهردار منطقه نیز با تشکر از جدیت و اهتمام مدیریت بحران شهرداری برای حل این معضل و مشکل اجتماعی، به احتمال وجود ساختمان‌های متعدد با شرایط ناایمن در سطح حوزه اشاره کرد و گفت: باید اولویت اقدام کاری برای ساختمان‌هایی باشد که از وضعیت بحرانی‌تری برخوردار هستند.

علی قاسمی افزود: روند اقدامات قانونی در راستای ایمن‌سازی و رفع خطر از نما و یا سازه ساختمان‌ها و پاساژهای شناسایی شده ناایمن و خطرآفرین توسط کارشناسان منطقه، منطبق با دستورالعمل مدیریت بحران با جدیت اجرا خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات