تملک ۱۰۰۰ متر مربع از جاده زرنق جهت تعریض مسیر ورودی بیمارستان مردانی آذر

تملک ۱۰۰۰ متر مربع از جاده زرنق جهت تعریض مسیر ورودی بیمارستان مردانی آذر

به گزارش شهریار ، اکبر دنیادوست، شهردار منطقه، با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از معضلات موجود در محدوده بیمارستان تخصصی کودکان زهرا مردانی آذر، عرض کم جاده در آن محدوده است که ازدحام و ترافیک ناشی از تجمع خودروهای مراجعه کنندگان به بیمارستان در برخی ساعات باعث تشدید مشکلات برای ساکنین شهرک خاوران و اهالی روستاهای همجوارمی شود. از این رو، با تدابیر اتخاذ شده و مطالعات صورت گرفته، اقدامات عاجل و موثری درباره توافق و تملک اراضی موجود در محدوده بیمارستان مردانی آذر پیش بینی شده است.

شهردار منطقه ۹ تبریز، در ادامه افزود: تنها راه حل رفع مشکل ترافیک و ازدحام محدوده ورودی بیمارستان مردانی آذر، تعریض جاده زرنق در آن محدوده بود که در اولین گام، با همت مدیریت املاک و مستغلات منطقه، موفق به توافق، تملک و آزادسازی ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی مورد اشاره شدیم که گام بزرگی در تعریض و یکدست کردن عرض واقعی جاده زرنق به شمار می آید.

اکبر دنیادوست در پایان سخنان خود، اظهار داشت: پس از طی روند تملک، این اراضی به حوزه فنی و عمرانی منطقه تحویل خواهد شد تا عملیات تعریض در این محدوده به انجام رسیده و بستر لازم برای اجرای عملیات جدول و پروفیل های عمرانی دیگر نیز فراهم آید تا این محدوده در آینده ای نزدیک، از وضعیت بهینه و مناسبی برای تردد خودروها برخوردار گردد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات