توزیع بیش از ۳ هزار تن آسفالت طی هفته گذشته در معابر غرب و شمالغرب تبریز

توزیع بیش از ۳ هزار تن آسفالت طی هفته گذشته در معابر غرب و شمالغرب تبریز

به گزارش شهریار ، رضا جان فشان نوبری با اعلام این مطلب افزود: شهرداری منطقه ۶ تبریز از ابتدای سالجاری برنامه آسفالت ریزی معابر و محلات سطح حوزه غرب و شمالغرب تبریز را در دستور کار قرار داده و بر این اساس، طی هفته گذشته ۳ هزار و ۱۵۰ تن آسفالت در معابر و محلات سطح حوزه اجرا شده‌ است.
وی آسفالت‌ ریزی را یکی از مهم‌ ترین ضرورتهای کاری منطقه عنوان کرد و افزود: ویژگی مهم آسفالت‌ های اخیر منطقه ۶، اولویت ‌دهی به معابری با نیاز آسفالت بالا بود که در این راستا طی هفته گذشته، معاونت فنی و عمرانی این منطقه نسبت به آسفالت ریزی اساسی و موضعی معابر روستای الوار، شهرک امام خمینی (ره) محوطه بلوک A۳، کوی زیبا و کوی قدس راه آهن، خیابان ولایت کوی رسالت، کوی البرز محله شنب غازان و همچنین آسفالت اساسی مسیر قراملک تا سه راه فرودگاه اقدام کرده است.
جان فشان نوبری ادامه داد: با توجه به اولویت و نیازسنجی محلات و معابر سطح حوزه غرب و شمالغرب تبریز لکه گیری معابر دامپزشکی، مسیر مقابل باغ شهر تبریز، اشکان، خطیب و محوطه راه آهن توسط معاونت محیط زیست و خدمات شهری انجام شده است.
شهردار منطقه ۶ بر استاندارد آسفالت، در برنامه‌ های آسفالت‌ ریزی منطقه تاکید و خاطرنشان کرد: تحکیم بستر محلات و مسیرهای سطح حوزه جزو اولویت های اجرایی است و تا اصلاح تمامی معابر، ادامه خواهد داشت.
جان فشان نوبری با تشریح جزئیات آسفالت ریزی های انجام شده در حوزه شهرداری منطقه ۶ تبریز گفت: از میزان ۳ هزار و  ۱۵۰ تن آسفالت ریزی اجرا شده، ۳۱۲۰ تن آسفالت توسط معاونت فنی و عمرانی در قالب آسفالت ریزی اساسی و لکه گیری موضعی و همچنین ۳۰ تن نیز توسط معاونت محیط زیست و خدمات منطقه توزیع شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات