ضرورت بهره مندی از ظرفیت شهرداران نواحی در پیشبرد اهداف ترافیکی شهر تبریز

ضرورت بهره مندی از ظرفیت شهرداران نواحی در پیشبرد اهداف ترافیکی شهر تبریز

به گزارش شهریار ، در راستای استفاده بهینه از ظرفیت و توانمندی شهرداران نواحی، نشست هماهنگی شهرداران نواحی و معاونین حمل و نقل و ترافیک شهرداری های مناطق  تبریز باحضور سیاوش فتح اللهی معاون هماهنگی امور مناطق شهردار،  محمد رضا روشنی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار وعبدالله پور مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی و شبکه حمل و نقل در سالن حرکت سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل ونقل  برگزارشد.

معاون هماهنگی وامور مناطق شهردار تبریز در این جلسه ضمن تشکر از معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری و همکاران آن مجموعه در خصوص پیش قدم شدن در برگزاری این نشست در راستای رفع موانع موجود ونیز ایجاد هماهنگی وهمکاری بیشتر بین معاونین حمل ونقل و ترافیک و شهرداران نواحی اظهار امیدواری کردکه این جلسات باحضور سایر معاونین شهرداری تبریز نیز  برگزار شود.

سیاوش فتح اللهی با اشاره به ساختار و هدف شهرداری های نواحی ،شهرداران نواحی  را بازوان اصلی مدیریت اجرایی شهرداری دانست و حضور شهرداران نواحیو بازدید میدانی از  سطح ناحیه وشناسایی نقاط حادثه خیز و پایش ترافیکی توسط آنها را موجب پیشبرد اهداف معاونت حمل ونقل وترافیک عنوان کرد.

وی  در ادامه بر ضرورت استفاده از نظرات وپیشنهادات مردمی در تهیه و تدوین بودجه سال آینده در جهت  جلب رضایت شهروندان ونیز تهیه دفترچه پیشنهادی بودجه با همفکری معاونین مناطق و شهرداران نواحی  تاکید نمود.

معاون هماهنگی وامور مناطق شهردار با اشاره به اقدامات شهرداری تبریز در دوره مدیریت جدید در حوزه معاونت حمل ونقل و ترافیک تصریح کرد نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی شهری و نصب دوربین های جدید ترافیک ،اصلاح هندسی معابر و .. نشانگر توانمندی مجموعه مدیریت شهری را در این حوزه میباشد که امید است شاهد ادامه این اقدامات در سطح شهر تبریز باشیم .

معاون حمل ونقل وترافیک شهردار نیز در این نشست با اشاره به تهیه طرح جامع ترافیکی شهر و ظرفیت شهرداران نواحی و معاونین حمل ونقل وترافیک مناطق به جهت ارتباط مستقیم و موثر با شهروندان افزود شهرداران نواحی به جهت حضور میدانی و ارتباط مستقیم با شهروندان و گرو ه های مرجع نسبت به شناسایی نقاط حادثه خیز و پر ترافیک شهر و باهماهنگی معاونین ترافیک مناطق در جهت تهیه طرح جامع حمل ونقل وترافیک شهر کمک و اقدام نمایند.

محمد رضا روشنی بر ضرورت همکاری بین شهرداران نواحی و معاونین حمل ونقل وترافیک مناطق تاکید کرده و آن را بعنوان رویکرد مدیریتی در دوره جدید جهت پرورش مدیران آینده در شهرداری تبریز مهم ارزیابی کرد.

در پایان این نشست معاونین حمل ونقل و ترافیک مناطق و شهرداران نواحی به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات  خود پیرامون مشکلات  ترافیکی شهر تبریز  پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات