مطب غیرمجاز دندانپزشکی در تبریز پلمب شد

مطب غیرمجاز دندانپزشکی در تبریز پلمب شد

به گزارش شهریار به نقل از نصر، «صمد حضرتی» در گفت و گویی افزود: پرونده مطب غیرمجاز دندانپزشکی توسط کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

وی اظهار کرد: شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی تبریز نیز به پرونده ایجاد موسسه غیرمجاز دندانپزشکی رسیدگی و با بررسی محتویات پرونده و به دلیل ارایه نکردن مدارک قانونی، اتهام ایجاد موسسه غیرمجاز را محرز و علاوه بر ضبط ملزومات، حکم پلمب محل را صادر کرد.
حضرتی، ادامه داد: با اعتراض فرد متخلف، پرونده در شعبه تجدیدنظر دوباره رسیدگی شد و حکم اولیه شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی تبریز تایید شد.
به گزارش نصر، در نیمه نخست امسال اصناف متخلف در حوزه کالا و خدمات آذربایجان شرقی در واحدهای اجرای احکام به پرداخت بیش از سه هزار و ۷۰۸ میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
این میزان جریمه به دنبال رسیدگی و مختومه شدن پنج هزار و ۷۴۹ پرونده تخلف از سوی واحدهای اجرای احکام صادر شده است.
قاچاقچی پوشاک در بناب دو برابر ارزش کالای قاچاق جریمه شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به پرونده قاچاق پوشاک و البسه در بناب، گفت: ماموران نیروی انتظامی این شهرستان، این کالاهای قاچاق را از یک دستگاه خودروی سواری سمند کشف و پرونده آن را به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.
حضرتی، افزود: شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بناب به پرونده پوشاک قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریال رسیدگی کرد.
وی یادآور شد: شعبه با بررسی پرونده و به دلیل ارایه نشدن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و متخلف را به پرداخت دو میلیارد و ۲۰۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
قاچاقچیان کالا در آذربایجان شرقی در نیمه نخست امسال به دنبال رسیدگی و مختومه شدن یک هزار و ۹۹۴ پرونده قاچاق، به پرداخت پنج هزار و ۵۳۱ میلیارد و ۴۸۳ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات