فضاسازی محیطی جنوب غرب تبریز به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

فضاسازی محیطی جنوب غرب تبریز به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

به گزارش شهریار ، هفته تربیت بدنی، هفته اندیشیدن به روش های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است.

ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی، در زندگی روزمره هر انسان دارد که موجب سلامت، تندرستی و پویایی می شود و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

اهمیت فعالیت های ورزشی و تحرک بدنی جامعه در نزد کارشناسان و متخصصان حوزه سلامت به گونه ایی تعریف شده است که آن را یکی از شاخص های مهم توسعه و به عنوان معیاری ارزشمند در سنجش بهره وری آن جامعه بیان کرده اند.

از این رو به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و در راستای ایجاد نمای بصری مناسب در این ایام، شهرداری منطقه ۷ تبریز اقدام به نصب بنر و پوستر در سطح منطقه کرده است.

فضاسازی محیطی سطح شهرداری منطقه ۷ با هدف گرامیداشت هفته تربیت بدنی، با نصب بنرهای تبریک در جهت ایجاد روحیه شاد نسبت به تغییر فضا و چهره منطقه متناسب با حال و هوای هفته تربیت بدنی و ورزش انجام شد.
گفتنی است، شهرداری منطقه ۷ تبریز در تمام مناسبت های ملی و مذهبی، اقدام به فضاسازی معابر و میادین اصلی و همچنین محوطه اداری می کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات