دومین المپیاد ورزشی معلولان تبریز آغاز شد/ رقابت ۱۵۰۰ ورزشکار در ۲۸ رشته ورزشی

دومین المپیاد ورزشی معلولان تبریز آغاز شد/ رقابت ۱۵۰۰ ورزشکار در ۲۸ رشته ورزشی

به گزارش شهریار ، مرتضی دیوباد دبیر دومین پارا المپیاد ورزشی جانبازان و معلولان تبریز در مراسم افتتاحیه این جشنواره اظهار داشت: این رقابت ها با هدف سلامتی، نشاط، شادابی و ایجاد انگیزه در بین نوجوانان و جواناان معلول برگزار می شود.

به گفته وی همچنین آشنایی مردم با رشته های مختلف ورزشی معلولان و نیز استعدادیابی و معرفی ورزشکاران برگزیده رشته های یاد شده را از دیگر اهداف برپایی این پارا المپیاد عنوان کرد.

دیوباد اظهار داشت: در این دوره از پارا المپیاد ۱۵۰۰ ورزشکار معلول در ۲۸ رشته ورزشی به مدت یکماه باهم به رقابت خواهند پرداخت.

وی ضمن تقدیر از شهرداری منطقه ۵ برای برگزاری این جشنواره ورزشی تصریح کرد: پارا المپیاد معلولان یک رویداد فرا سازمانی است و علاوه بر شهرداری، نهادهایی مانند آموزش و پرورش استثنایی، بهزیستی، اداره کل ورزش و هیات های ورزشی نیز مشارکت دارند.

علی کشفیا، رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان نیز ضمن تقدیر از شهرداری منطقه ۵ در برگزاری این جشنواره تاکید کرد: در روزگاری که عدم تحرک به معضل اصلی جامعه کنونی بدل شده، گام برداشتن در جهت تحرک، سلامت و شادی نوجوانان و جوانان به ویژه معلولان اقدامی ارزشمند است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات