آمادگی شهرداری منطقه ۲ تبریز جهت مشارکت با سرمایه‌گذاران

آمادگی شهرداری منطقه ۲ تبریز جهت مشارکت با سرمایه‌گذاران

به گزارش شهریار ، موسی علی‌پور زنوزی صبح امروز در دیدار مدیران و نمایندگان شرکت خانه سازی ایرانیان در خصوص تعیین تکلیف پروژه هزار واحدی شمس، شهرداری منطقه ۲ را آماده همکاری در خصوص آغاز دوباره اجرای این پروژه دانست.

وی گفت: شهرداری منطقه ۲ تبریز علاقه‌مند است تا در چارچوب قانون و مقررات، جهت رفع موانع و مشکلات پروژه هزار واحدی شمس همکاری‌های لازم را با طرف مقابل داشته باشد.

علی‌پور زنوزی پروژه نیمه‌کاره هزار واحدی شمس را معضلی چندین ساله در یکی از معابر اصلی شهر تبریز عنوان کرد و افزود: در دوره فعلی مدیریت شهری با تاکید شهردار محترم تبریز و اعضای محترم شورای اسلامی شهر، پروژه‌های نیمه‌تمام متعددی تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

وی، رویکرد یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز به موضوع سرمایه‌گذاری را مثبت و همراه با تعامل دانست و گفت: در این راستا لازم است که در اجرای پروژه‌های مشارکتی، دید وسیع داشته باشیم تا سرمایه‌گذاران به اجرای پروژه در تبریز رغبت بیشتری داشته باشند.

شهردار منطقه ۲ تبریز احداث و افتتاح پروژه‌ها در زمان مقرر را از موارد مهم و مورد تاکید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد و یادآور شد: در دوره فعلی مدیریت شهری، اجرای پروژه‌ها چنانچه همه موارد مرتبط با شهرداری باشد، طبق روزشمار به بهره‌برداری می‌رسد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات