تخفیف ۳۰ درصدی عوارض احداث کارگاه‌های تولیدی کوچک مقیاس تبریز

تخفیف ۳۰ درصدی عوارض احداث کارگاه‌های تولیدی کوچک مقیاس تبریز

به گزارش شهریار ، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در دویست وهجدهمین جلسه خود به بررسی لایحه شهرداری مبنی بر مساعدت مالی در  قالب اهدا ۳۰ درصد عوارض احداث کارگاه های تولید مقیاس کوچک تبریز در راستای حمایت از فعالیت اقتصادی شهر باتوجه به نامگذاری شعار امسال به عنوان "جهش تولید و مشارکت مردمی"پرداختند و در نهایت این لایحه مورد تصویب شورا رسید.

همچنین در جلسه شورا لایحه شهرداری در خصوص مساعدت مالی جهت صدور پروانه ساختمانی در قطعه زمین واگذار شده توسط اداره کل راه و شهرسازی در شهرک اندیشه برای شش نفر از معلولین با معرفی جامعه معلولین استان بررسی و به تصویب رسید.

تصویب لایحه در خصوص مساعدت مالی اهدا ۵۰ درصد بدهی یکی از شهروندان تحت پوشش سازمان بهزیستی استان بابت عوارض و جرایم یک باب ملک از دیگر مصوبات این جلسه بود.

پارلمان شهری در دویست  و هجدهمین جلسه خود به بررسی لایحه شهرداری مبنی بر مساعدت مالی از بابت بدهی ناشی از عوارض و جرایم ساختمانی مسجد امر المومنین(ع) واقع در شهرک نور پرداخته و در نهایت این لایحه به تصویب رسید.

تملک خانه استاد مرحوم نظمی تبریزی شاعر و هنرمند تبریز با ارزیابی روز کارشناس رسمی دادگستری یکی دیگر از لایحه های شهراداری تبریز بود که با موافقت اکثریت اعضای شورای اسلامی به تصویب رسید.

همچنین اعضای شورا با لایحه شهرداری تبریز در خصوص مساعدت مالی به برنده اول و دوم مزایده آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برای خرید واحد خدماتی موافقت به عمل آوردند.

در ادامه این جلسه، لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر تجویز حضور ۳ نفر از مدیران شهرداری در رویداد بین المللی جامعه قابل زندگی به جهت انتخاب طرح احیای مرکز شهر تبریز در کشور مصر در شورا اعلام وصول شد و برهمین اساس  مقرر شد ۳ نفر از شهرداری در این رویداد حاضر شوند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات