۱۲ اثر ماندگار ماحصل چهارمین سمپوزیوم مجسمه های سنگی تبریز

۱۲ اثر ماندگار ماحصل چهارمین سمپوزیوم مجسمه های سنگی تبریز

به گزارش شهریار ، سیامک‌آسیایی در مراسم اختتامیه چهارمین سمپوزیوم مجسمه‌های سنگی تبریز با اشاره به روند برگزاری این دوره، گفت: در راستای معرفی بیشتر کلانشهرتبریز به عنوان " شهر دوستدار کودک " و یکی از قطبهای مجسمه‌سازی در کشور، چهارمین سمپوزیوم مجسمه های سنگی با عنوان " مادر و کودک  " و با تایید ۱۲ اثر هنری توسط هیئت داوران، کار خود را آغاز کرده بود.


وی تعداد هنرمندان شرکت کننده در این دوره از سمپوزیوم سنگی را ۱۵۲ نفر و تعداد آثار ارسالی را ۱۶۲ اثر و در دو بخش اصلی و دانشجویی عنوان کرد که با رای هیئت داوران ۷ اثر برای بخش اصلی و ۵ اثر برای بخش دانشجویی و جنبی انتخاب شد.

آسیایی گردهمایی مجسمه سازان بنام کشوری در مجموعه  تاریخی و تفریحی ائل‌گولی را رویدادی مهم و اثرگذار برای کلانشهرتبریز ارزیابی کرد که ما حصل آن خلق آثار هنری ماندگار و فاخر در ارتباط با موضوع " مادر و کودک "  و " تبریز شهر دوستدار کودک " است.

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز همچنین با اشاره به نحوه نصب آثار هنری خلق شده در این دوره از سمپوزیوم، تصریح کرد: بعد از تکمیل کامل طرحها این آثار با جانمایی مناسب و با نظر اساتید کمیته «المان و حجم» سازمان سیما، منظر و فضای سبز در سطح شهر نصب می‌شوند.

شایان ذکر است در پایان مراسم اختتامیه چهارمین سمپوزیوم مجسمه سازی تبریز با اهداء لوح سپاس از مجموعه هنرمندان صاحب سبک کشوری و نیز عوامل اجرایی این دوره از سمپوزیوم تجلیل به عمل آمد.

بنابراین گزارش، در پایان بخش داوری چهارمین سمپوزیوم مجسمه های سنگی تبریز نیز اثر « دعوت» با هنرنمایی هنرمند خلاق کشوری روبین حیدری به عنوان اثر برتر این دوره از سمپوزیوم انتخاب و مورد تجلیل ویژه قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات