سرپرست جدید شهرداری منطقه ۳ معرفی شد /رضایت مردمی اولویت اصلی مدیریت شهری تبریز

سرپرست جدید شهرداری منطقه ۳ معرفی شد /رضایت مردمی اولویت اصلی مدیریت شهری تبریز

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه ۳ تبریز؛ صبح امروز طی مراسمی در سالن اجتماعات منطقه، تودیع و معارفه شهرداران  سابق و جدید، با حضور سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز و معاونان و مدیران منطقه برگزار شد.

در این مراسم سیاوش فتح‌الهی از تغییرات سری جدید مدیریتی در شهرداری تبریز خبر داد و گفت: برای افزایش بهره‌وری در مدیریت شهری، تغییرات در بدنه شهرداری اتفاق افتاد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، رضایت مردمی شهروندان از شهرداری را جزو اولویت‌های برنامه‌ریزی و کاری شهرداری عنوان کرد و افزود: شهردار تبریز به این موضوع تاکید فراوان داشته و رضایت‌مندی شهروندان را جزو شروط اصلی کار شهرداری دانسته که باید در سرلوحه اعمال باشد.

فتح‌الهی به تلاش و زحمات علی قاسمی شهردار سابق منطقه در این زمینه اشاره کرد و گفت: ایشان با مدیریت خلاق خود و همکاری همکارانش توانست در راستای رضایت شهروندان عملکرد موفقی داشته باشد.
در ادامه جلسه تنی چند از معاونان و مدیران منطقه، به ابعاد مختلف توانمندی‌های مدیریتی شهردار سابق منطقه قاسمی پرداخته و قدردانی و تشکر خود را اعلام نمودند.

مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید منطقه، با ابلاغ حکم سرپرستی آرمان امین‌بخش به عنوان سرپرست جدید شهرداری منطقه ۳ تبریز با امضاء شهردار تبریز یعقوب هوشیار، توسط سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز پایان یافت.





لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات