نقش‌آفرینی ظرفیت‌های زیرساختی شهرداری تبریز در گسترش فرهنگ ایرانی و اسلامی

نقش‌آفرینی ظرفیت‌های زیرساختی شهرداری تبریز در گسترش فرهنگ ایرانی و اسلامی

به گزارش شهریار، سولماز بدلی قبل از ظهر روز دوشنبه ۷ آبانماه ضمن بازدید از بخش های مختلف فرهنگسرای الغدیر تاکید کرد: نقش مکانهای فرهنگی در راستای گسترش فرهنگ ایرانی و اسلامی بسیار مهم است و با این رویکرد فرهنگسرای الغدیر در یکی از پرتراکم ترین نقاط شهر تبریز مرکز مهمی در اجرا و بازتاب رویدادهای علمی و فرهنگی بشمار می رود.

وی با اشاره به بافت منطقه و نیاز اهالی وجود مرکز درمانگاهی مجهز و آزمایشگاه معتبر و تراز اول را در محوطه فرهنگسرای الغدیردستاورد حیاتی و هوشمندانه مدیریت شهری دانست و افزود: طبعا این مجموعه پتانسیل های دیگری در راستای ارتقا خدمات درمانی و آموزشی دارد که در طی این بازدید و هم افزایی ره آوردهای جدید اجرا خواهد شد.

سولماز بدلی در ادامه یادآور شد: با توجه به اینکه جمع کثیری از خانواده بزرگ شهرداری در مناطق همجوار فرهنگسرای الغدیر و نقاط مجاور ساکن هستند بهره مندی از درمانگاه الغدیر و آزمایشگاه سلام (سپید) مستقر در فرهنگسرا موجب تسریع و تسهیل در دسترسی به مراکز درمانی توسط همکاران، خانواده آنها و عموم همشهریان می شود.

در خاتمه این بازدید رامین سلطانی مدیر فرهنگسرای الغدیر ضمن تقدیر از حضور سرپرست اداره کل سلامت شهرداری تصریح کرد: این مجموعه آماده همکاری بیش از پیش با اداره کل سلامت خصوصا برگزاری برنامه های مختلف آموزشی در حوزه سلامت و درمان است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات