تصویب سایت مناسب‌سازی فضاهای شهری

تصویب سایت مناسب‌سازی فضاهای شهری

http://www.bananews.ir/مدیر کل معماری و ساختمان شهرداری تهران از تصویب سایت مناسب سازی فضاهای شهری خبر داد و گفت : به این منظور از زمان طراحی و ارائه نقشه تا زمان اجرای آن بر مناسب سازی فضاهای شهری نظارت دقیق وجود خواهد داشت .

گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به جواد کریمیان اقبال افزود: در سایتی که به منظور مناسب سازی فضاهای شهری به تصویب رسیده است همه ضوابط و مقررات به روز در این زمینه اعلام می شود و همچنین نتایج جلسات مختلف کارگروه‌های مناسب سازی ونقطه نظرات صاحبنظران نیز درج خواهد شد .

وی افزود: در این سایت اطلاع رسانی صحیحی از وضعیت مناسب سازی فضاهای شهری به شهروندان می شود و این قابلیت وجود دارد تا نقطه نظرات صاحبنظران ، مدیران و معلولان و همچنین انتقال نیازهای آنان مطرح شود .

کریمیان اقبال در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده اظهار کرد : در این راستا ساختمان های بزرگ و عمومی که در حال ساخت هستند باید به طور حتم ضوابط مناسب سازی را رعایت کنند که نظارت بر اجرای این کار نیز وجود دارد.

مدیر کل معماری و ساختمان شهرداری تهران تصریح کرد : همچنین بهسازی هایی که در معابر عمومی انجام می شود کنترل و طرح هایی که ارائه می شود و یا در اصلاح نقشه ها باید ضوابط مناسب سازی و روند اجرایی آن تعریف شود .

به گفته وی آنچه اهمیت دارد آن نیست که بعد از اجرای طرحی به دنبال مناسب سازی آن باشیم بلکه باید در هنگام اجرای طرح این موضوع مورد توجه قرار گیرد که این کار در حال انجام است .

کریمیان اقبال افزود: هم اکنون ۲۰ طرح و پروژه در دستور کار قرار دارد که در ارائه نقشه و اجرای آن نظارت می شود و این نظارت از ابتدای ارائه نقشه انجام خواهد شد ، ضمن آن که در زمان طراحی معابر و میادین نیز نمایندگان ستاد و مشاوران مربوطه همکاری خواهند داشت.

 

    نظرات