به گزارش شهریار
، در این جلسه که با حضور مدیرکل هماهنگی و نظارت بر حوزه خدمات شهری شهرداری تبریز، مدیران و ناظران ستاد خدمات شهری و مسئولین و سرکارگران مناطق برگزار شد بر اجرای دقیق و بهموقع آیتمهای خدمات شهری، نظارت مستمر بر عوامل زیرمجموعه و رسیدگی سریع به مطالبات مردمی تاکید شد.
همچنین تسلط کامل مسئولین نواحی به دفترچه پیمان و فهرست بهای پسماند، بهعنوان یکی از الزامات اجرای مفاد این دفترچه تاکید و رسیدگی بهموقع به مطالبات مردمی بهعنوان یکی از اولویتهای خدمات شهری معرفی شد؛ چراکه صاحبان اصلی شهر، شهروندان هستند و هدف اصلی مدیریت شهری، ایجاد رفاه، آرامش و پاکیزگی برای تبریز است.
در ادامه بر اهمیت خدمات شهری بهعنوان ویترین شهر و ضرورت تلاش شبانهروزی برای تحقق شعار «تبریز، بهشت ماندگار» در راستای جلب رضایتمندی عمومی تاکید شد.
همکاری و مشارکت مردم در کنار تلاشهای عوامل معاونت خدمات شهری از دیگر محورهای مطرحشده در این کارگاه بود چراکه نیاز است شهروندان با تحویل بهموقع پسماندهای خانگی، مشارکت در طرح هوشمندسازی پسماند و همکاری در مدیریت بارشهای فصلی، مدیریت شهری را یاری کنند.
در پایان جلسه، بهمنظور افزایش تسلط مسئولین نواحی به مفاد دفترچه پیمان، سوالاتی در خصوص بندهای این دفترچه مطرح و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.
نظرات