به گزارش شهریار ، موسی زارعی در جلسه بررسی تحقق مصوبات دوره های قبلی قرار خدمت شهرداری در منطقه ۳ با اعلام این مطلب گفت: شاهد افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی به درخواست های شهروندان با اجرای فرایندهای نوین مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ هستیم.
وی اظهار داشت : مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری تبریز ، کانالی مطمئن برای دیده و شنیده شدن شهروندان توسط مدیریت شهری است که سریع و راحت، سئوالات، درخواست ها، انتقادات و پیشنهادات مردمی، از طریق این مرکز، به حوزه های مختلف مدیریت شهری ارجاع داده می شود.
وی افزود: البته این مرکز با محدودیت هایی مواجه است که باید تقویت و پشتیبانی شود تا بتواند مسائل و پیشنهادات همه شهروندان مشتاق را دریافت نموده و در اسرع وقت پاسخگویی نماید. زارعی با تاکید بر اینکه باید شهروندان از اثربخش بودن تماس های خود با این مرکز اطمینان حاصل نمایند، ادامه داد: خوشبختانه به زودی از فرآیندهای نوین مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری رونمایی می کنیم، که می توان امید داشت بعد از این، پاسخگویی به درخواست های شهروندان با سرعت و کیفیت بالاتر و بیشتری انجام شود که این مهم باعث افزایش رضایتمندی مردم از مدیریت شهری خواهد شد.
نظرات