افزایش سرعت پاسخگویی به درخواست های شهروندان با اجرای فرایندهای نوین ۱۳۷

افزایش سرعت پاسخگویی به درخواست های شهروندان با اجرای فرایندهای نوین ۱۳۷

به گزارش شهریار ، موسی زارعی در جلسه بررسی تحقق مصوبات دوره های قبلی قرار خدمت شهرداری در منطقه ۳ با اعلام این مطلب گفت: شاهد افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی به درخواست های شهروندان با اجرای فرایندهای نوین مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ هستیم.

وی اظهار داشت : مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری تبریز ، کانالی مطمئن برای دیده و شنیده شدن شهروندان توسط مدیریت شهری است که سریع و راحت، سئوالات، درخواست ها، انتقادات و پیشنهادات مردمی، از طریق این مرکز، به حوزه های مختلف مدیریت شهری ارجاع داده می شود.

وی افزود: البته این مرکز با محدودیت هایی مواجه است که باید تقویت و پشتیبانی شود تا بتواند مسائل و پیشنهادات همه شهروندان مشتاق را دریافت نموده و در اسرع وقت پاسخگویی نماید. زارعی با تاکید بر اینکه باید شهروندان از اثربخش بودن تماس های خود با این مرکز اطمینان حاصل نمایند، ادامه داد: خوشبختانه به زودی از فرآیندهای نوین مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری رونمایی می کنیم، که می توان امید داشت بعد از این، پاسخگویی به درخواست های شهروندان با سرعت و کیفیت بالاتر و بیشتری انجام شود که این مهم باعث افزایش رضایتمندی مردم از مدیریت شهری خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات