رئیس کانون کاردانهای فنی؛مسکن مهر و صنعتی سازی

رئیس کانون کاردانهای فنی؛مسکن مهر و صنعتی سازی

www.BanaNews.irرئیس کانون کاردان‌های فنی ساختمان استان تهران گفت : طرح مسکن مهر برای ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی طراحی شده که بیش از ۲۰ درصد آن به شیوه صنعتی ساخته می شود .

'مهدی موذن '‌روز دوشنبه در همایش و جشنواره برترین های صنعت ساختمان از منظر نوآوری در محل هتل المپیک اظهار داشت : نگاه به صنعتی سازی در بخش مسکن ضروری و اجتناب ناپذیر است و از این جهت در قالب طرح مسکن مهر نیز به این مهم توجه شده است.

وی پیامد استفاده از روش صنعتی در بخش مسکن را سرعت در ساخت ، پایداری و مقاومت و بهره گیری از فناوری‌های نوین روز دانست .

طرح مسکن مهر از خرداد ماه ۱۳۸۶ شکل اجرایی به خود گرفت ، ساخت ۹۳۷ هزار واحد مسکونی دراین طرح برنامه ریزی شده که انتظار می رود تا پایان امسال ۵۰ درصد این واحدهای مسکونی تکمیل و به بهره برداری برسد .

به گزارش بنانیوز به نقل از ایرنا، موذن با بیان اینکه طرح مهر سرمایه گذاری عظیمی را در بخش مسکن به دنبال داشته ، گفت :باید همه تلاش کنند تا این طرح که جمعیتی بیش از چهار میلیون نفر را هدف قرار داده به موفقیت برسد .

این کارشناس بخش مسکن اضافه کرد: مهمترین مساله صنعت ساختمان نیروی انسانی است که امروز در کنار تحصیلات دانشگاهی نیاز به اطلاعات علمی و فنی در محیط کارگاهی دارد .

وی اظهار امیدواری کرد : استفاده از نیروی متخصص و حرفه ای در بخش مسکن موجب ساخت وساز کیفی و ایمن شود .

همایش و جشنواره برترین های صنعت ساختمان از منظر نوآوری با معرفی خلاقیت ها و نوآوریها و الگوهای کاری پروژه های برتر ساختمانی به کار خود پایان داد .

 

 

    نظرات