ضعف عملکرد تعاونی ها سبب تاخیر در افتتاح پروژه مسکن مهر شده است

ضعف عملکرد تعاونی ها سبب تاخیر در افتتاح پروژه مسکن مهر شده است

http://www.bananews.ir/سرپرست اداره راه و شهرسازی گناباد گفت: ضعف عملکرد برخی اعضای تعاونی های مسکن مهر در این شهرستان سبب تاخیر در افتتاح این پروژه ها شده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عباسعلی مرادی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در گناباد با اشاره به وضعیت پروژه های مسکن مهر شهرستان اظهار کرد: برخی اعضای تعاونی های مسکن مهر در زمینه سهم خود بسیار ضعیف عمل کرده اند که این امرخود موجب تاخیر در افتتاح پروژه های مسکن مهر و بروز مشکلات برای پیمانکاران شده است.

وی بیان کرد: دو هزار و ۶۶۵واحد مسکن مهر در حال ساخت است که ۵۸۴دستگاه از این واحدها توسط ۱۶تعاونی، هزار و ۵۴۴دستگاه توسط ۷شرکت انبوه ساز و۵۳۷واحد نیز توسط خود مالکان ساخته می شود.

وی ادامه داد: تا پایان سال جاری با توجه به وعده پیمانکاران مسکن مهر ۴۰ درصد پروژه های مسکن مهر گناباد تحویل متقاضیان خواهد شد که تاثیر بسزایی در پایین آمدن اجاره بها در شهر گناباد خواهد داشت.

مرادی ادامه داد: متاسفانه برخی اعضای تعاونی های مسکن مهر در زمینه سهم خود بسیار ضعیف عمل کرده اند که این امرخود موجب تاخیر در افتتاح پروژه های مسکن مهر و بروز مشکلات برای پیمانکاران شده است.

وی گفت: باتوجه به این که این شهر به یک کارگاه مسکن سازی تبدیل شده است و در اکثر نقاط شهرستان، پروژه مسکن مهر در حال اجراست، امیدواریم با بهره برداری از این منازل شاهد کاهش قیمت ها در زمینه مسکن باشیم.

مرادی در ادامه از پیشرفت چشمگیر پروژه های راهداری، راهسازی و مسکن شهرستان گناباد در شش ماهه نخست سال ۹۱ خبر داد و گفت: پروژه زیرسازی و ابنیه فنی محور گیسور- رحمت آباد با پیشرفت ۸۰ درصد، ساخت پل در محور روستایی بیمرغ- گیسور با پیشرفت ۷۰درصد، بهسازی و روکش آسفالت محور ریاب - رضویه با پیشرفت ۵۰ درصد در این مدت به انجام رسیده است.

وی افزود: در حوزه فنی و اجرایی به اجرای پروژه هایی همچون تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری، مطالعه و ساخت کتابخانه مرکزی گناباد، تکمیل مرکز بهداشتی و درمانی روستای روشناوند و مناسب سازی فضاهای اداری شهرستان برای توان یابان از دیگر فعالیتها بوده است.

مرادی ادامه داد: ساخت دو دستگاه سالن سرپوشیده ورزشی ویژه آقایان و بانوان در شهرستان گناباد نیز در این مدت تکمیل شده است.

مرادی گفت: از شاخص ترین پروژه های انجام شده در این دوره، مرمت پل کالشور و نگهداری و تامین تجهیزات ایمنی محورها بود که تا ابتدای شهریورماه به طور کامل انجام شد.

وی افزود: ۱۲۰ کیلومتر مرمت راههای شنی و نه هزار و ۵۰۰ متر مکعب عملیات خاکی و ساماندهی، تسطیح ۷۶ هزار متر مربع حریم قانونی راهها، ۱۲کیلومتر اصلاح شیب شیروانی، اصلاح و رفع هشت نقطه پرحادثه و تقاطع اصلی به فرعی نیز در این مدت انجام شده است.

 

 

    نظرات