رضایت‌مندی شهروندان سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری است

رضایت‌مندی شهروندان سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری است

به گزارش شهریار ، غلامرضا احمدی در بازدید از واحدهای اداری شهرداری منطقه ۳ با تاکید بر اینکه مدیران شهری رضایتمندی شهروندان را در اولویت کارهایشان قرار دهند گفت: وضع موجود تبریز اگر چه نسبت به سایر شهرها مقبول است اما باید به وضعیت  مطلوب شهروندان تبدیل شود؛ ضمن اینکه انسجام و وحدت رویه در مدیریت شهری با همدلی و هم افزایی شورای اسلامی شهر به پویایی و نشاط شهر کمک می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه خدمات سانی به مردم باید در شان آنان باشد، اظهار کرد: مدیران حوزه شهری تمام اندیشه و عمل خود را برای تسهیل در امور شهروندان و پویایی شهر، توجه به محرومیت زدایی مناطق حاشیه شهر، کاهش ترافیک، توسعه مباحث فرهنگی، مذهبی و اجتماعی و دیگر وظایف محوله معطوف کنند.

وی با تاکید بر اینکه آرامش و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری، زمینه انجام کارها و خدمات بزرگ را مهیا می‌کند، عنوان کرد: برای توسعه همه جانبه کلانشهر تبریز ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت شهروندان برای ارائه هر گونه کمک به مدیریت شهری بیش از گذشته نیاز است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات