پیگیری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای رفع مشکل بار مسافران هواپیمایی ترکیش ایرلاینز / حفظ حقوق مسافران خط قرمز صنعت هوانوردی کشور است

پیگیری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای رفع مشکل بار مسافران هواپیمایی ترکیش ایرلاینز / حفظ حقوق مسافران خط قرمز صنعت هوانوردی کشور است

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) جواد صالحی معاون بهره برداری این شرکت اظهار کرد: بنابر شکایت های متعدد دریافتی از سوی مسافران شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز در خصوص عدم تحویل بار آن ها پس از ورود به تهران، گزارش کامل این رخداد جهت رفع مشکل به سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نهاد متولی صنعت حمل و نقل هوایی کشور ارسال شد. وی ادامه داد: شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز در حال حاضر ۴۲ پرواز هفتگی از مبدا استانبول به تهران انجام می دهد و در این مسیر عمدتا از هواپیماهای باریک پیکر ایرباس ۳۲۱ استفاده می کند. معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با بیان اینکه استفاده از این نوع هواپیما به دلیل کوچکتر بودن فضای حمل بار آن نسبت به هواپیماهای پهن پیکر باعث شده تا امکان حمل بخشی از ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات