اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومانی برای عمران و توسعه کلانشهر کرج

اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومانی برای عمران و توسعه کلانشهر کرج

http://www.bananews.ir/فرماندار کرج گفت: از هزار میلیارد تومان اعتبارات مصوب شهرداری کرج در سال جاری، بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان آن صرف عمران و توسعه در کلانشهر کرج خواهد شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهندس مهدی ایران نژاد که در مراسم افتتاح چهار طرح عمرانی در منطقه ۵ شهرداری کرج (حصارک) سخن می‌گفت، افزود: تلاش همه مسوولان استان به‌خصوص استاندار در اجرای طرح‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی، آب و فاضلاب و دیگر پروژه‌ها در مناطق کم‌برخوردار برای این است که این مناطق محرومیت زدایی شده و توسعه و ارتقا یابند.

فرماندار کرج به محرومیت‌های کرج اشاره کرد و یاد‌آور شد: با آنکه جمعیت شهرستان کرج از ۲۰ استان کشور بیشتر بوده اما از نظر امکانات بسیار محروم و عقب مانده نگاه داشته شده است.

ایران‌نژاد به روند افزایش اعتبارات بعد از استانی شدن البرز اشاره و اظهار کرد: اعتبار عمرانی ۲۸ میلیارد تومانی شهرستان کرج در سال ۸۹ به ۱۸۴ میلیارد تومان افزایش یافته و در این راستا تعداد ۶۰۰ طرح عمرانی خرد و کلان برای اجرا مصوب شده است.

مهندس سید‌علی آقا‌زاده، شهردار کلانشهر کرج نیز با بیان اینکه تلاش می‌شود تا به محرومیت‌های موجود در مناطق ۱۲‌گانه شهرداری پایان داده شود، تصریح کرد: طرح‌های بزرگی در زمینه‌های ایجاد فضای سبز، پارک‌ها، توسعه و تعریض خیابان‌ها و معابر، آسفالت، فضاهای فرهنگی و تقاطع‌های غیر‌همسطح در دست است که در سال ۹۲ به اجرا در خواهد آمد.

 

 

 

    نظرات