طرح مشکلات شهروندان به صورت حضوری از طریق سامانه ۱۳۷

طرح مشکلات شهروندان به صورت حضوری از طریق سامانه ۱۳۷

به گزارش شهریار ، بهزاد جعفری مدیر بازرسی شهرداری منطقه ۹ گفت: بنا به اعلام و ابلاغ اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری تبریز، سامانه ۱۳۷ شهرداری کلانشهر تبریز – که پیش از این، فقط اقدام به دریافت و پیگیری شکایات مردمی  به صورت تلفنی و مجازی می کرد، من بعد به صورت حضوری نیز، آماده دریافت شکایات، انتقادات و خواسته های شهروندان و نیز پیگیری موارد مطرح شده خواهد بود.

وی افزود: شهروندان می توانند علاوه بر راه های ارتباطی مختلف همانند تماس تلفنی با شماره ۱۳۷، ارسال پیامک به شماره تلفن ۵۰۰۰۴۹۵۵، مراجعه به سایت اداره کل بازرسی شهرداری تبریز و ثبت خواسته خود و ارسال پیام از طریق نرم افزار Tabriz App، با مراجعه حضوری به مسئول این سامانه، مشکلات و خواسته های خود را مطرح کنند.

مدیر بازرسی شهرداری منطقه۹ با بیان اینکه ارائه خدمات حضوری سامانه ۱۳۷ بصورت پایلوت در منطقه ۹ اجرا می شود، خاطرنشان کرد: هدف از این اقدام، پاسخ به درخواست شهروندانی است که به دنبال مرجعی برای ارائه شکایات، انتقادات و پیگیری درخواست‌های خود در واحدهای مختلف مناطق دهگانه شهرداری کلانشهر تبریز هستند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات