به گزارش شهریار ، بابک محبوب علیلو دادستان تبریز، با تاکید بر اهمیت تقویت هماهنگی و همافزایی میان دستگاههای اجرایی اظهار داشت: تجربه سال گذشته در مدیریت بارش برف نشان داد که برنامهریزی دقیق و نظارت مداوم بر عملکرد دستگاهها، تاثیر بسزایی در بهبود خدماترسانی و کاهش مشکلات دارد.
وی افزود: ضروری است نظارت هوشمند و سیستماتیکی برای رصد عملکرد مناطق و دستگاههای مختلف اعمال شود، همچنین بلوکبندی شهر و تعیین ناظر برای هر بلوک میتواند موجب تسریع در واکنش به مشکلات شود.
دادستان تبریز بر اهمیت اطلاعرسانی دقیق و بهموقع به شهروندان تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت صدا و سیما و فضای مجازی برای آگاهیبخشی و همراهسازی مردم در مدیریت بحران، یک ضرورت غیرقابل انکار است.
علیلو همچنین از تمامی دستگاههای اجرایی خواست با تمام امکانات موجود در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم تلاش کنند و افزود: همکاری و تعامل موثر بین دستگاهها، راهحل اصلی مدیریت بحرانهای زمستانی است.
این جلسه با حضور دادستان تبریز، فرماندار تبریز، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، مدیر کل هواشناسی استان، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان، معاون محیط زیست و خدمات شهری، مدیر بحران و سایر
اعضای ستاد با هدف بررسی اقدامات انجامشده و برنامهریزی برای مواجهه با چالشهای زمستانی و خدماترسانی بهینه به شهروندان برگزار شد.
نظرات