به گزارش شهریار ، لازم به ذکر است کلیه مراحل بر گزاری مزایده اعم از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد و باز گشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) www.setadiran.ir انجام خواهد یافت.
متقاضیان محترم می توانند برای اخذ فرم شرایط شرکت در مزایده و سایر اطلاعات و مزایا و مشخصات از تاریخ درج این آگهی به سامانه ستاد ایران مراجعه و پس از تایید و بار گذاری مشخصات نسبت به درج و ارسال پاکات الف، ب، ج از طریق سامانه ستاد اقدام نمایند.
۱ : مهلت دریافت اسناد مزایده از روز چهارشنبه مورخه ۱۴۰۳/۱۱/۱۰ ازساعت ۱۲:۰۰ تا روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۳/۱۱/۱۵ تا ساعت ۱۸:۰۰ از طریق سامانه ستاد می باشد.
۲ : مهلت بارگذاری مدارک و پیشنهادات بعد از دانلود اسناد به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد از روز چهارشنبه مورخه ۱۴۰۳/۱۱/۱۰ از ساعت ۱۲:۰۰ تا روز سه شنبه مورخه ۱۴۰۳/۱۱/۳۰ تا ساعت ۱۳:۰۰ می باشد.
۳ : سپرده شرکت در مزایده (معادل ۵%مبلغ کل پایه) باید نقداٌ به شماره حساب ۱۰۰۱۰۰۳۸۰۹۲۶۶ یا شماره شبای IR۳۱۰۶۱۰۰۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰۳۸۰۹۲۶۶ نزد بانک شهر بنام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز واریز و یا نسبت به پرداخت الکترونیکی و تهیه ضمانت نامه (با مهلت سه ماهه) به نام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تبریز اقدام و علاوه بر آن اصل ضمانت نامه و یا اصل فیش نقدی واریزی را به صورت حضوری روز سه شنبه مورخه ۳۰/۱۱/۱۴۰۳ تا ساعت ۱۳:۰۰ به دبیر خانه سازمان واقع در خیابان نور(لاله) بلوار لاله غربی کوی میخک ساختمان سابق مترو تحویل داده شود.
۴ : تاریخ باز گشایی پاکات در ساعت ۱۴:۰۰ مورخه ۱۴۰۳/۱۲/۰۱ در محل اتاق جلسه سازمان خواهد بود.
۵ : سازمان در رد یا قبول پیشنهادات ارایه شده مختار است.
۶ : سایر شرایط و جزئیات و مزایای مربوط به اقساط در اسناد و فرم شرایط مزایده مندرج می باشد که جزء لاینفک مزایده خواهد بود.
۷ : هزینه نشر آگهی مزایده به تناسب به عهده برندگان مزایده خواهد بود.
نظرات