تعریض جاده، بزرگترین دغدغه ساکنان سلطانیه

تعریض جاده، بزرگترین دغدغه ساکنان سلطانیه

http://www.bananews.ir/بخشدار سلطانیه بزرگترین دغدغه ساکنان این بخش را تعریض جاده از محل روستای خیرآباد تا سه راهی سلطانیه برشمرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) «احمد ذوالقدر» در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب، اظهار کرد: متاسفانه جاده ترانزیت در این محل باریک است و کم عرض بودن معبر سبب بروز تصادفات فراوانی می‌شود که این موضوع مشکلاتی را برای ساکنان به وجود آورده است.

وی تصریح کرد: البته اعتباراتی برای این کار در نظر گرفته شده است اما بخشی هنوز تخصیص نیافته است که انتظار داریم مسوولان با مساعدت خود شرایط را برای برطرف کردن مشکل فراهم کنند هرچند تاکنون چنین بوده و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

این مقام مسوول با اشاره به این‌که از ابتدای امسال ۲۰ نفر در این محور براثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند، ادامه داد: البته بخشداری طرحی را برای ارتقاء امنیت جاده در این بخش ارائه داده است مبنی بر این‌که تردد وسایل نقلیه سنگین ممنوع شود که مسوولان اعلام کرده‌اند که موارد باید بررسی شود.

وی یادآور شد: البته جاده ترانزیت از محل روستای خیرآباد تا سه راهی سلطانیه،به تامین روشنایی نیاز دارد که این درخواست‌ها در سفر وزیر راه و شهرسازی اعلام می‌شود.

    نظرات