ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات مسافری، سیاست راهبردی شرکت راه آهن

ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات مسافری، سیاست راهبردی شرکت راه آهن

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، جبارعلی ذاکری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن با بیان اینکه ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات مسافری، سیاست راهبردی شرکت راه آهن است، گفت: در جلسه با شرکت‌های مسافری تاکید کردیم که سطح کیفیت فنی و رفاهی واگن‌ها بایستی ارتقا یابد. مدیرعامل راه آهن گفت: در تلاش هستیم تعداد واگن های مسافری با رتبه بالا را افزایش داده و در طول شبکه ریلی مورد استفاده قرار دهیم. معاون وزیر راه و شهرسازی با یادآوری اینکه سال‌هاست توسعه در بخش مسافری توسط بخش غیر دولتی متوقف مانده است تاکید کرد: قیمت بلیت قطارهای مسافری برون شهری حدود یک سوم قیمت تمام شده و در قطارهای حومه‌ای حدود ۳ درصد قیمت تمام شده است که از مسافران دریافت می‌شود و مابقی آن را دولت و راه آهن جبران می‌کند بنابراین سودی برای شرکت ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات