وزیر راه و شهرسازی: دولت در حال تثبیت قیمت مصالح است

وزیر راه و شهرسازی: دولت در حال تثبیت قیمت مصالح است

www.BanaNews.irوزیر راه و شهرسازی با بیان این که دولت در حال تثبیت قیمت مصالح است، گفت: افزایش قیمت برخی از مصالح به ارز ربطی نداشته و در آینده نزدیک شاهد ثبات در بازار این کالا خواهیم بود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی نیکزاد در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن مهر زنجان در جمع خبرنگاران، تسهیلات، مصالح، نیروی کار، زمین و خدمات فنی و مهندسی را از عمده ویژگی‌های مسکن عنوان کرد و گفت: در شهری همچون زنجان پروژه‎های مسکن مهر در نقاط خوب شهری احداث شده و در حال گسترش است.

وی با اشاره به افزایش قسمت مصالح در سطح کشور، اظهار کرد: افزایش قیمت مصالح به ارز ارتباطی نداشته و دولت در حال ثبت قیمت‌هاست.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نوسان موجود در زمینه قیمت مصالح، خاطرنشان کرد: قصد دولت بر افزایش قیمت مصالح نبوده بلکه در این زمینه اقدامات ویژه و لازم را برای کاهش آن انجام خواهد داد.

نیکزاد با بیان این که واگذاری وام به مسکن مهر دارای شرایط ویژه است، ابراز کرد: در هر مرحله از پیشرفت پروژه مبالغی به آن تزریق می‌شود.

وی متذکر شد: خدمات فنی و مهندسی نیز در حال حاضر به نحو مطلوبی پیگیری شده و روند رو به رشدی را طی می‌کند.

او همچنین با اشاره به افزایش دستمزد نیروی کار، یادآور شد: این رویداد در پی افزایش قیمت مصالح بوده که البته که صحت و سقم آن نیازمند بررسی است.

    نظرات